Skip links
Storitev virtualne pisarne

Storitev virtualne pisarne – rešitev za težave z najemodajalcem

Storitev virtualne pisarne pride prav marsikateremu podjetniku. Na začetku podjetniške poti, ob registraciji podjetja, je namreč treba določiti poslovni naslov. To pa žal ni vedno enostavno. Poglejmo, kdaj je storitev virtualne pisarne prava rešitev za vaše težave. Tudi vi pričenjate svojo podjetniško pot? Odpirate s.p.? Vas zanima, kakšna je razlika med s.p. in d.o.o.? Če imate kakršno koli vprašanje glede podjetništva, se lahko obrnete na naše podjetniške svetovalce. Lahko nas pokličete na 01/600-1530 ali nam pišete na data@data.si.

Izračunajte si vašo plačo z našim kalkulatorjem!

Storitev virtualne pisarne, ko nimate soglasja lastnika

Eden izmed pomembnih dokumentov, ki jih potrebujete ob ustanovitvi s.p. ali d.o.o., poleg osebnega dokumenta in davčne številke, je overjena izjava lastnika objekta. Le z njo lahko določite svoj poslovni naslov na naslovu, kjer niste lastnik objekta. Dokument, ki ga potrebujete, temelji na tretjem odstavku 74. člena ZGD-1. Obrazec lahko vidite tukaj. Denimo, da odpirate podjetje in želite poslovati od doma. Živite v najemniškem stanovanju. Če imate srečo, bo lastnik stanovanja brez težav podpisal izjavo. To pa ni vedno res, zato vam pri Dati ponujamo storitev virtualne pisarne. Če se vrnemo nazaj – kakšni so razlogi, da lastnik ne podpiše izjave? Razlogov je lahko veliko. Najpogostejši so denimo strah, da s podpisom izjave sprejema odgovornost za vaše podjetje. Morda je imel slabe izkušnje v preteklosti. Včasih lastnik tudi ni fizično sposoben podpisati dokumenta, bodisi zaradi bolezni ali odsotnosti iz države. Eden izmed rešitev bi bil lahko nakup nepremičnine. To pa za marsikoga ni realno. Storitev virtualne pisarne je definitivno cenejša od nakupa nepremičnine, tako da naj vas pomanjkanje izjave lastnika ne ustavi, če se odločate za ustanovitev podjetja.

 Preberite tudi – Kilometrina 2023 – kakšni zneski veljajo?

Storitev virtualne pisarne za tujce

Ste vedeli, da ima Data celoten oddelek, ki opravlja storitve za tujce? S podjetniškim svetovanjem jim pomagamo odpirati podjetja v Sloveniji ter urejamo dokumentacijo, potrebno za pridobitev dovoljenj za prebivanje in delo. Tudi tujci radi izberejo našo storitev virtualne pisarne, saj imajo tudi oni podobne težave z lastniki objektov. Če imate tudi vi kakšno dilemo, se lahko posvetujete z našimi pravnimi svetovalci. Pišite nam na data@data.si ali nas pokličite na 01/600-1530 in rezervirajte termin za svetovanje.

Koliko znašajo popoldanski s.p. prispevki 2023?

davčno svetovanje

»Popoldanca« lahko odprete ob redni zaposlitvi!

Kdo lahko izbere našo storitev virtualne pisarne?

Prvi korak do virtualne pisarne je ustanovitev podjetja. To lahko storite brezplačno na DATA točki. Vsako podjetje mora imeti pregled nad poslovnimi knjigami. Pri tem lahko zaupate našemu računovodskemu servisu. Ko ste stranka našega računovodskega servisa, lahko koristite tudi storitev virtualne pisarne.

Katere prednosti vam prinese virtualna pisarna?

  • poslovni naslov na odlični lokaciji na eni izmed glavnih ulic v Ljubljani (Dunajska 136, 1000 Ljubljana);
  • obveščanje o prispeli pošti;
  • prepošiljanje pošte (po pošti ali e-mailu);
  • sprejemanje in posredovanje klicev;
  • ostale storitve.

Če želite izvedeti več, ali pa pričeti svojo podjetniško pot že danes, nas pokličite na 01/600-1530 ali nam pišite na data@data.si. Za več informacij glede storitev virtualne pisarne lahko obiščete našo spletno stran, ali pa izpolnite ta obrazec. Ne pozabite nas spremljati tudi na Facebooku in LinkedInu!

Ostanite na tekočem: prijavite se na e-novice!

Leave a comment

Home
Account
Cart
Search