Izraz je prišel v širšo uporabo s pojavom interneta oz. natančneje s pojavom blagovnih znamk na svetovnem spletu. V slovenščini še nimamo lepega prevoda za angleški izraz, vendar besedno zvezo kljub temu lahko prevedemo. Gre za ugled podjetja ali posamezne blagovne znamke v virtualnem okolju.
Ko so se podjetja in njihove blagovne znamke začela pojavljati na spletu, so nanje odreagirali njihovi kupci. Logično! To je bil tudi namen podjetij. Blagovne znamke se namreč pojavljajo tam, kjer se nahaja njihova ciljna skupina. Problem, ki se je pojavil, je ta, da se komentarji potrošnikov iz spleta ne zbrišejo tako zlahka. Saj vsi poznamo dejstvo – kar enkrat »daš na net – ostane na net-u!«
Z gradnjo ugleda blagovnih znamk na spletu so podjetja običajno zadovoljna, dokler se potrošniki ne začnejo oglašati z negativnimi komentarji. Takrat se podjetja prestrašijo. Na vsak način želijo v istem hipu komentar izbrisati. Kar pa običajno ni mogoče. Oz., če se je komentar pojavil na kakšnem večjem forumu in je resnično žaljiv, moderator foruma komentar morda celo izbriše. Največkrat pa ne gre tako zlahka. Večina forumov, blogov in drugih skupnosti niti nima moderatorjev. V tem primeru negativni komentarji lahko ostanejo na spletu dolgo časa. Če ima objavljen prispevek nato še veliko komentarjev, se lahko celo zgodi, da ta »slaba« objava podjetja pristane celo na prvi strani iskalnikov.
Si predstavljate, da vaš potencialni kupec preko spleta išče vaše izdelke, namesto vaše spletne trgovine pa najde stran, kjer je o vas in vaših produktih napisanih cel kup negativnosti? Najverjetneje se ta kupec ne bo odločil za nakup izdelka pri vas, temveč bo raje kupil izdelek pri konkurenčnem podjetju.
Kako ravnati v takšni situaciji? Kako izbrisati komentar z vrha rezultatov na iskalnikih in ali je to sploh mogoče..? Vse to si boste lahko prebrali v drugem delu našega članka!