Storitev virtualne pisarne pride prav marsikateremu podjetniku. Na začetku podjetniške poti, ob registraciji podjetja, je namreč treba določiti poslovni naslov. To pa žal ni vedno najbolj enostavno. Kdaj je storitev virtualne pisarne prava rešitev? Pričenjate vašo svojo podjetniško pot? Odpirate s.p.? Če imate kakršno koli vprašanje glede podjetništva, se lahko obrnete na naše podjetniške svetovalce. Pokličete nas na 01/600-1530 ali nam pišete na data@data.si.
Storitev virtualne pisarne, ko nimate soglasja lastnika
Eden izmed pomembnih dokumentov, ki jih potrebujete ob ustanovitvi s.p. ali d.o.o., poleg osebnega dokumenta in davčne številke, je overjena izjava lastnika objekta. Le z njo lahko določite svoj poslovni naslov na naslovu, kjer niste lastnik objekta. Dokument, ki ga potrebujete, temelji na tretjem odstavku 74. člena ZGD-1 in ga potrebujete v primeru, da odpirate podjetje, želite poslovati od doma hkrati pa živite v najemniškem stanovanju. Če imate srečo, bo lastnik stanovanja brez težav podpisal izjavo. Vendar temu ni vedno tako. Zato vam pri Dati ponujamo storitev virtualne pisarne.
Če se vrnemo nazaj – kakšni so razlogi, da lastnik ne podpiše izjave? Razlogov je lahko veliko. Najpogostejši so denimo strah, da s podpisom izjave sprejema odgovornost za vaše podjetje. Morda je imel slabe izkušnje v preteklosti. Včasih lastnik tudi ni fizično ne more podpisati dokumenta, bodisi zaradi bolezni ali odsotnosti iz države. Naj vas težave s pridobitvijo izjave lastnika objekta ne ustavijo, da se odločite za ustanovitev podjetja.
Storitev virtualne pisarne za tujce
Ste vedeli, da ima Data celoten oddelek, ki opravlja storitve za tujce? S podjetniškim svetovanjem jim pomagamo odpirati podjetja v Sloveniji ter urejamo dokumentacijo, ki je potrebna za pridobitev dovoljenj za prebivanje in delo. Tudi tujci radi izberejo našo storitev virtualne pisarne, saj se tudi oni soočajo s podobnimi težavami z lastniki objektov. Imate tudi vi še kakšno dilemo? Posvetujte se z našimi pravnimi svetovalci. Pišite nam na data@data.si ali nas pokličite na 01/600-1530 in rezervirajte termin za svetovanje.
Normiranec sp – kaj morate vedeti?
Kdo lahko izbere našo storitev virtualne pisarne?
Prvi korak do virtualne pisarne je ustanovitev podjetja. To lahko storite brezplačno na DATA točki. Vsako podjetje mora imeti pregled nad poslovnimi knjigami. Pri tem lahko zaupate našemu računovodskemu servisu. Ko ste stranka našega računovodskega servisa, lahko koristite tudi storitev virtualne pisarne.
Katere so prednosti virtualne pisarne?
- poslovni naslov na odlični lokaciji na eni izmed glavnih ulic v Ljubljani (Dunajska 136, 1000 Ljubljana);
- obveščanje o prispeli pošti;
- prepošiljanje pošte (po pošti ali e-mailu);
- sprejemanje in posredovanje klicev;
- ostale storitve.
Želite izvedeti več? Želite pričeti s svojo podjetniško potjo že danes? Pokličite nas na 01/600-1530 ali nam pišite na data@data.si. Za več informacij glede storitev virtualne pisarne lahko obiščete našo spletno stran, ali pa izpolnite ta obrazec.
[wpsr_facebook]