Plačljiv Facebook in Instagram verificiran profil po zgledu Twitterja koncem februarja postaja realnost. Kako bo z dosegom po uvedeni spremembi? Predstavlja uvedba »modre kljukice« dejansko novo storitev ali le nov finančni vir za matično podjetje Meta?
Preberite tudi – Kdaj bo izplačilo dohodnine 2022?
Plačljiv Facebook in Instagram profil za skoraj 12 oz. 15 ameriških dolarjev mesečno?
Plačljiv Facebook račun naj bi strankam dodal možnost t.i. »modre kljukice«, ki naj bi potrjevala avtentičnost uporabnika. Podobno storitev je pred časom ponudil Twitter, ki si je s tem nakopal kar precej preglavic, saj so med »potrjeno verodostojne« uporabnike prišli marsikateri lažni uporabniški računi. Za pridobitev modre kljukice se bosta morali uporabniški imeni za Instagram in Facebook ujemati z imenom na osebnem dokumentu. Uporabniki pa bodo morali imeti tudi profilno sliko, na katerem bo viden njihov obraz. Uporabniki na svetovnem spletu bodo morali za modro kljukico predložiti osebni dokument in plačati okoli 11,99 dolarjev na mesec (dobrih 11 evrov). Modra kljukica pa bo še dražja za uporabnike pametnih telefonov s sistemi Android ali iOS. Ti bodo morali na mesec odšteti slabih 15 dolarjev (13,98 evra).
Veste, kakšen regres vas čaka v 2023?
Verificiran »poslovni« plačljiv Facebook in Instagram račun še ni na voljo!
Plačljiv Facebook in Instagram uporabniški račun pa naj bi po zagotovilih (nedavno pre-imenovanega) podjetja Meta uporabnikom prinesla veliko več. Po zagotovilih predstavnikov, naj bi pridobili tudi “dodatno zaščito pred lažnim predstavljanjem”. Preverjeni uporabniški računi naj bi imeli izboljšan doseg in neposreden dostop do podpore strankam.
Plačljiv Facebook in Instagram račun naj bi že bil na voljo v Avstraliji in Novi Zelandiji. Kmalu naj bi ga predstavili tudi drugod po svetu. Sprva bo ta plačljiva storitev na voljo le za posameznike, ne pa tudi za podjetja.
S.p. ali d.o.o. – kakšne so razlike?
Meta lani z 116,6 milijardami ameriških dolarjev prihodkov
Oglaševalski poslovni model je v lanskem letu predstavljal 98 % letnih prihodkov podjetja Meta, ki so znašali zavidljivih 116,6 milijard ameriških dolarjev. Plačljiv Facebook uporabniški model naj bi po poročanju medijev bil v vedno manj zavidljivi situaciji zaradi različnih omejevalnih ukrepov podjetij, ki so zamejila možnost Facebookovemu sledenju uporabnikom pri uporabi ostalih aplikacij in interneta.
To dejstvo naj bi podjetju Meta v letu 2022 zmanjšalo prihodke za 10 milijard ameriških dolarjev. Podoben šok naj bi za podjetje predstavljala evropska zakonodaja za varnost podatkov (GDPR) z nizom tožb na evropskih sodiščih. Opazovalci ravno zato menijo, da naj bi plačljiv Facebook predstavljal le način, kako nadoknaditi izpadle prihodke podjetja.