Ste na začetku podjetniške poti in ste dogovorjeni za sestanek s pomembnim potencialnim dobaviteljem? Odpirate svoje podjetje in sprejemate svoje prve kupce? Iščete vlagatelje za svojo podjetniško idejo? Kako v vseh primerih narediti dober vtis?
Prvih pet sekund je vse kar potrebujete, da naredite odličen prvi vtis ali popolnoma razočarate. Morda ste se že naučili, kako narediti dober prvi vtis v svojem zasebnem življenju. Kako pa to deluje v poslovnem svetu?
Urejenost
Čisti in urejeni poslovni prostori povedo, da ste oseba, ki ceni kvaliteto. Odstranite vse reči, ki vas prikazujejo kot leno in zanemarjeno osebo. Očistite okna, pometite tla, posesajte preprogo. Naj bodo toaletni prostori sveži. Vaši zaposleni in poslovni partnerji morajo imeti dober vtis o vas. Kakor vi cenite svoje podjetje, tako ga bodo cenili tudi oni.
Pozornost
V poslovne prostore postavite nekaj reči, ki bodo vzbujale pozornost. Pobarvajte katero od sten z živo barvo, dodajte nekaj umetniških del, postavite na police nekaj rastlin. Naj bo okolje pozitivno in vabljivo. Naj daje vtis pozitive in urejenosti. Barve naj odražajo vašo znamko in pritegnejo nove stranke, brez da bi vi izrekli kako besedo.
Minimalizem
Ni pomembno kakšen posel vodite, čim manj stvari odraža urejenost. Ljudje si o vas ustvarijo mnenje že v prvih petih sekundah in o tem sklepajo le po tem, kar lahko vidijo. Na trgu je dandanes preveč konkurence, da bi odločitve svojim potencialnih strank ali poslovnih partnerjev prepustili naključju.
Naredite vse, kar je v vaši moči, da bi naredili dober prvi vtis. Zanj je potrebnih le pet sekund, traja pa lahko vse življenje.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]