Kje in kdaj se bo slovensko gospodarstvo predstavilo tujcem?

Javna agencija SPIRIT Slovenija je na podlagi izraženega interesa slovenskih podjetij pripravila seznam skupinskih predstavitev – slovensko gospodarstvo se bo letos predstavilo na 12 mednarodnih sejmih v tujini.

prednosti_slabosti_samozaposlitve hobi Abeceda poslovanja

Kje in kdaj se bo slovensko gospodarstvo predstavilo tujcem?

Prijava na brezplačno izobraževanje Zasluži denar s hobijem in idejo

Slovensko gospodarstvo se bo predstavilo na naslednjih mednarodnih sejmih:

  • sejem informacijsko komunikacijskih tehnologij CeBIT v Hannovru, Nemčija (20. – 24. 3. 2017),
  • sejem letalstva in opreme za aeronavtiko AERO v Friedrichshafnu, Nemčija (5. – 8. 4. 2017),
  • sejem prehrambne in živilske industrije TUTTOFOOD v Milanu, Italija (8. – 11. 5. 2017),
  • sejem transporta in logistike TRANSPORT & LOGISTIC v Münchnu, Nemčija (9. – 12. 5. 2017),
  • sejem orodjarstva in sorodnih vsebin MOULDING EXPO v Stuttgartu, Nemčija (30. 5.  – 2. 6. 2017),

slovensko gospodarstvo

  1. sejem sodobnega oblikovanja in interierjev MAISON & OBJET v Parizu, Francija (8. – 12. 9. 2017),
  2. sejem obrambne industrije in varnosti DSEI v Londonu, Velika Britanija (12. – 15. 9. 2017),
  3. sejem sodobnega oblikovanja in interierjev 100 % DESIGN v Londonu, Velika Britanija (20. – 23. 9. 2017),
  4. sejem prehrambne in živilske industrije ANUGA v Kölnu, Nemčija (7. – 11. 10. 2017),
  5. sejem avtomobilske industrije, vozil in komponent za električna vozila eMOVE 360 Europe – eCarTEC v Münchnu, Nemčija (17. – 19. 10. 2017),
  6. sejem navtične industrije in navtične opreme METSTRADE v Amsterdamu, Nizozemska (14. – 16. 11. 2017),
  7. sejem izdelkov umetnostne obrti AF – L ‘ARTIGIANO IN FIERA v Milanu, Italija (2. – 10. 12. 2017) (Vir: SPIRIT Slovenija)

Prijava na brezplačno izobraževanje Prednosti in slabosti samozaposlitve

Komu so sejmi namenjeni?

SPIRIT Slovenija v okviru skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva zagotavlja organizacijo in izvedbo predstavitve, krije stroške zakupa neopremljenega razstavnega prostora, vpisa v sejemski katalog in zakupa tehničnih priključkov za potrebe delovanja skupinske stojnice, pišejo v sporočilu za javnost.

Stroške prevoza eksponatov in postavitve razstavnega prostora ter ostale dodatne stroške pa krijejo podjetja sama. Več informacij za podjetja bo znanih kmalu, še pišejo.

O lanskih mednarodnih sejmih smo pisali v Bi vaše podjetje imelo predstavitev na mednarodnih sejmih v tujini? Tu je razpis!

Potrebujete podjetniški nasvet? Imate vprašanje v zvezi z s. p. ali d. o. o.? Vsak delovnik med 8.30 in 16. uro smo za vas na voljo na 01 600 1530 ali na data@data.si.

Prijava na izobraževanje Abeceda poslovanja

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top