Pišete blog in niste povsem prepričani, če je vaša ideja zrela za posel?

Blog je zbirka spletnih zapisov na spletni strani. S porastom družbenih portalov in uporabnikov je naraslo tudi število blogov. Eni se za t. i. “bloganje” odločijo čisto tako, iz dolgčasa. Pišejo svoje misli, svoje ideje. Drugi se osredotočijo na neko tematiko, ki jih zanima, in pišejo o njej. Kako pa z blogom do zaslužka?

[seminar id=”70677″ txt=”Bi radi preverili vašo poslovno idejo?”]

Pisanje bloga se morda na prvi pogled zdi zelo enostavno, a če želite s svojim blogom prodreti dlje, doseči več uporabnikov, doseči svojo začrtano ciljno skupino, je pot nekoliko bolj strma. Ko se bloger odloči, da želi doseči več kot le svoje prijatelje in znance, se bo na trgu, čeprav je to “le” splet, soočil s konkurenco. To, da nekaj vaših prijateljev bere in komentira vaše zapise, najbrž ni vaš namen, če ste blog začeli pisati z namenom, da bi nekoč od njega imeli tudi kakšen zaslužek.

Prijava na brezplačno izobraževanje

Na kaj vse je treba biti pozoren?

Definitivno je na tem mestu pomembno vprašanje, kako ste si vse skupaj zamislili. Sama ideja največkrat ni dovolj. Ker se spopadamo s konkurenco spletnih medijev, blogov in drugih zapisov, je dobro, da ste čim bolj ažurni in aktualni. Za lažjo prepoznavnost pa je v prvi vrsti potrebno privlačno ime, slogan, napis. Skratka nekaj, kar bo bralca pritegnilo k branju in po čemer si vas bo zapomnil. Prav tako morate imeli cel čas v mislih, koga z vašo vsebino naslavljate (so to mladostniki, morda podjetniki, morda starši, privrženci jadranja, amaterski kuharji?). Pomembno je tudi, da se zavedate, da je slika vašega prispevka velikega pomena. Paziti pa morate tudi na to, da vaša vsebina ni žaljiva in nesramna.blog

Kako doseči čim več bralcev?

Da boste svojemu blogu povečali število bralcev, je najbolj osnovna ideja ta, da o blogu, po tem, ko ga skrbno oblikujete, (torej, postavite privlačno spletno stran, imate skrbno izbrano vsebino, fotografije …), delite med svoje prijatelje in znance. Da se glas o vas razširi med ljudi. Torej, da si naredite samopromocijo. Morda boste ob tem svojemu bogu dodali tudi profil na družbenih omrežjih, povabili vaše znance, da vas všečkajo in delijo. Morda se boste povezali s kakim drugim blogerjem, ki piše o podobnih vsebinah in ga prosite, da vaš blog podeli tudi med svoje bralce.  Od tega, koliko se boste sami angažirali v to, je namreč odvisno skoraj vse. Pazite tudi na to; s tem, kar na spletu objavite kot “blog”, to, kar kot blog oziroma spletna stran všečkate, delite, s čimer se poistovetite, gradi vašo t. i. digitalno identiteto! (Če spremljate Dato, boste zagotovo zasledili našo značko #podjetništvo).

Prijava na brezplačno izobraževanje

Kako veste, če je vaš blog zrel za promocijo, zrel za posel?

Večjo prepoznavnost pa boste z vašimi objavami dosegli, če se odločite za plačljivo promocijo (na družbenih omrežjih), da se začnete oglaševati, torej dejansko “prodajati” svoje zapise. A za to boste morali registrirati podjetje.  Svoje izdelke ali storitve lahko podjetniki oglašujejo šele po vpisu v Poslovni register Slovenije, sicer se takšno oglaševanje šteje za nedovoljeno oglaševanje.

[oblacek id=2 txt=”Registracija podjetja je hitra, brezplačna in enostavna!” link=’Rezervirajte si svoj termin na 01 600 1530 ali nam pišite na data@data.si!’]

Če menite, da ste svoj blog že zelo razširili med svoje prijatelje, da je za vaš slišal tudi kak “neznanec”, da imate potencial, da z njim dejansko zaslužite, potem je čas, da razmislite o poslu! Prvi korak k uresničitvi tega, da preverite, če boste z vašim blogom resno želeli prodreti na trg, pa je ta, da preverite svojo poslovno idejo!

V ta namen smo na podjetju Data pripravili brezplačni seminar, ki vam morda odprl oči, kaj podjetništvo sploh pomeni. Vas postavil na realna tla, komu se splača odpreti podjetje ter kaj to za vas dejansko pomeni; kolikšni so stroški, kakšne obveznosti vas čakajo, katera je najbolj primerna oblika podjetja za vas. Že imate idejo za poslovno ime vašega bodočega podjetja, veste, na katerem naslovu ga boste registrirali? Imate vsaj nekaj prihrankov, imate cilje, kako naprej, imate nekaj, česar trg še nima, imate poslovni načrt, s katerim boste lažje osvojili “srca” investitorjev malih podjetij?

Prijava na brezplačno izobraževanje

Preberite tudi:

Smo v vas prebudili željo po podjetništvu? Registracija želene oblike podjetja, s. p. ali d. o. o., je na VEM točki DATA brezplačna, hitra in enostavna! Pokličite naše podjetniške svetovalce na 01 600 1530 ali jim pišite na data@data.si ter se dogovorite za individualni termin!

Prijava na brezplačno izobraževanje

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top