Objavljamo program brezplačnih predavanj in okroglih miz, ki jim boste vsi (bodoči) navdušenci za podjetništvo lahko prisluhnili na 9. Dnevih podjetništva! Preglejte si podrobnejši opis predavanj in okroglih miz, ki jih toplo priporočamo vsem, ki imate stik s podjetništvom!
Prijavnico na brezplačne dogodke objavimo še ta teden – do takrat pa imate čas, da v miru pregledate nabor predavanj in se odločite, kaj bi vas najbolj zanimalo. Seveda ste dobrodošli, da na dogodku ostanete ves dan oba dneva, saj je program razgiban in se dotika različnih tem, postregli pa vam bomo tudi s kavo …
V torek, 8. novembra, in v sredo, 9. novembra 2016, si le rezervirajte čas, saj prihajajo 9. Dnevi podjetništva! Dvodnevni podjetniški dogodek v organizaciji podjetja Data d. o. o. in Tehnološkega parka Ljubljana se bo odvil v Tehnološkem parku Ljubljana (Tehnološki park 19 – stavba B, pritličje, konferenčna dvorana), vstop na vsa predavanja pa je prost!
Parkirate lahko na velikem makadamskem parkirišču nasproti stavbe.
TOREK, 8. 11. 2016 | |
8.00 – 8.30 | Prijava udeležencev |
8.30 – 9.00 | Nagovor organizatorjev in sponzorjev dogodka |
9.00 – 9.45 | Delo v tujini in njegova obdavčitev v Sloveniji V Sloveniji se veliko posameznikov odloča za delo v tujini, pa naj gre za zaposlitev pri slovenskem ali tujem delodajalcu. Nekateri se iz Slovenije izselijo, drugi pa pri opravljanju svojega dela še vedno živijo v Sloveniji. Veste, kakšna je mednarodna obdavčitev slovenskih rezidentov, ki so zaposleni v tujini pri slovenskemu ali tujem delodajalcu? Pojasnili bomo, kdo je slovenski davčni rezident in kaj pomeni obdavčitev fizične osebe po načelu svetovnega dohodka. Dotaknili se bomo tudi načina napovedovanja dohodkov iz tujine ter tega, kako se izogniti dvojni obdavčitvi ter kaj vse znižuje davčno osnovo. Predava: Jure Filip, Data d. o. o. |
10.00 – 11.00 | Sodobne spletne prodajne poti in transparentnost trga – priložnost ali nevarnost? Obravnavali bomo področja spletnih prodajnih kanalov (razvoj in temelj), sodobnih modelov platform uporabnikov, ki omogočajo rast ter bolj enakovreden boj za nove in manjše igralce na trgu, transparentnost informacij – kje se bije konkurenčni boj in kje so priložnosti? – ter področje razvoja informiranega potrošnika, uporabniške tehnologije in značilnosti vedenja digitalnega potrošnika. Predava: Darko Dujič, Ceneje d. o. o. |
11.15 – 12.05 | Procesni vavčer za razvoj in konkurenčnost Eno pomembnejših področij, ki ga podjetja vse prevečkrat zanemarjajo, je podpora izboljševanju poslovnih procesov, zato bo Javna agencija SPIRIT Slovenija kot izvajalska agencija ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ponovno objavila razpis za procesne vavčerje. Poslovno okolje je dinamično in se neprestano spreminja, na te spremembe pa se mora podjetje odzvati hitro, če želi ostati konkurenčno. Okoreli in neučinkoviti poslovni procesi »dušijo« podjetja. Zato so pomembne stalne izboljšave poslovnih procesov, ki imajo za posledico zniževanje stroškov podjetja, skrajševanje porabljenega časa za izvedbo aktivnosti, dvig kakovosti proizvodov oziroma storitev, večje zadovoljstvo zaposlenih itd. Naloga vsakega vodstva podjetja bi tako morala biti, da strmi k stalnim izboljšavam poslovnih procesov v podjetju. Predavata: Irena Meterc, javna agencija SPIRIT Slovenija in mag. Dušan Gošnik iz podjetja 3ZEN, d. o. o. |
12.10 – 13.10 | Odmor za kosilo |
13.10– 14.15 | Nabrusimo komunikacijska orodja – Nevrolingvistično programiranje
Komuniciramo celo življenje, govorimo isti jezik, a to še ne pomeni, da se vsi tudi razumemo. Sposobnost učinkovitega in ne-konfliktnega komuniciranja z različnimi ljudmi daje podjetnikom in vodjem eno najpomembnejših konkurenčnih prednosti. Pogledali bomo v zakulisje našega uma in odkrili vzvode, ki nam olajšajo komunikacijo ter povečajo učinkovitost naše komunikacije. Predavata: Suzana Pibernik in Helena Zajec, Fokus NLP d. o. o. |
14.30 – 15.15 | Scenariji prihodnosti – kako smo pripravljeni na jutri?
Ali lahko napovemo prihodnost? Ne s kristalno kroglo, ampak na znanstveni način? Strokovnjaki, ki se ukvarjajo z načrtovanjem scenarijev, pravijo, da lahko. Shell in številne druge korporacije so pokazale, da je načrtovati scenarije smiselno in tudi poslovno donosno. Sprehod v prihodnost nas pripravi na nevarnosti ter odpre oči za nove priložnosti, ideje, izdelke, storitve, nove ciljne skupine ali nove panoge. Predava: Dario Berginc, Data d. o. o. |
15.30 – 16.15 | Detaširani delavci – delavci, napoteni na delo v tujino Širjenje poslovanja slovenskih podjetij na mednarodne trge je privedlo tudi do novih izzivov, kako pravilno ravnati z zaposlenimi oziroma kako se spopasti s postopki pri t. i. napotenih delavcih. Kdaj gre (le) za službeno pot in kdaj za napotitev na delo? Kaj so prednosti in slabosti ene ali druge opcije? Katere obveznosti ima podjetje v državi sedeža za napotene delavce in katere v državi, kjer se delo dejansko opravlja? Kateri dodatki pripadajo zaposlenemu, ki je napoten na delo v tujino? Predava: Sabina Dimnik, Data d. o. o. |
SREDA, 9. 11. 2016 | |
8.00 – 8.30 | Prijava udeležencev |
8. 30 – 9.30 | Kako vstopati na nove trge?
Vse kar deluje na obstoječih trgih na novih ne deluje. Kako vstopiti na nove trge pripravljeni, z vzpostavljenimi procesi in opremljenimi s pravimi orodji, spretnostmi in znanji. |
9.30 – 10.30 | Prodaja, prodaja, prodaja Prodaja je najbolj pomemben proces v podjetju, pa vendar bi ga najraje preskočili, ker nam povzroča nelagodje. Kako splezati iz udobja razvojnih aktivnosti v prodajno djunglo? Tehnike, načini, metode in pravila so del dobrega prodajnega procesa. Predava: Igor Panjan, direktor enega uspešnejših slovenskih startupov – Datafy.it. |
10.30 – 11. 30 | Se bojite, da bodo vašo idejo ukradli? Zaščite jo!
Najprej in čisto nujno je svojo idejo ščititi tako, da je nihče ne bo mogel ukrasti oziroma da ga bo to minilo. Dokler ne gre nekaj narobe, ne pomislimo na vse možne scenarije, zanimivo je le, da imamo za take primere »na zalogi« odvetnika. No, dobra novica je, da se je mogoče pred neprijetnimi šoki kraje lastnine zelo dobro zaščititi in braniti. Predava: Tina Osojnik, JT Business Development Limited |
11.30 – 12.30 | Odmor za kosilo |
12.30 – 13.30 | Naredite dober prvi vtis!
“Povej mi in slišal bom, pokaži mi in videl bom, dovoli, da sam naredim in naučil se bom” (Konfucij). Odlična predstavitev na začetku vsebuje nekaj, kar pritegne pozornost. Deljenje zgodbe in uporabo pripomočkov. Govorjenje iz srca, brez uporabe zapiskov. Ali si vas bodo zapomnili je odvisno od vaše dobre priprave. Na delavnici bomo poskušali najti način kako lahko navdušite in se dvignete nad povprečje. Pripravite se z nami in prepričajte publiko. Povedali vam bomo, pokazali, naredili pa boste sami. Predava: Nina Dušić Hren, Dober Stik |
13.30 – 14.30 | Evropska podpora za podjetnike, okrogla miza EU program za financiranje in nabiranje podjetniških izkušenj ter povezav (Erasmus za mlade podjetnike). |
14.30 – 15.30 | Digital marketing
Danes pa nam tehnologija omogoča, da s pomočjo spletnih marketinških orodij posameznike individualno nagovarjamo preko spletnih kanalov. Hkrati si lahko v digitalni dobi posameznik sam izbere, ali bo našim sporočilom in oglasom prisluhnil ali ne. Zato je izjemnega pomena, da je naše spletno komuniciranje učinkovito pri čemer mora biti strateško zasnovano. |
[tweet]Preverite program brezplačnih predavanj na 9. Dnevih podjetništva! Rezervirajte si 8. in 9. november![/tweet]
[dnevi2016]
[wpsr_facebook]