Pripravlja se nov teden in vsi polni vtisov iz vikenda zakorakamo v nov delovni teden ter skušamo čim prej »zgrabiti« tisti pravi delovni ritem. Že takoj po prvih nekaj klikih se na nas usujejo številna elektronska sporočila in klici strank.
Nekatere izmed njih od nas zahtevajo malodane nemogoče. Bodisi zahtevajo produkte ali storitve, katerih sploh nimate v ponudbi ali pa zahtevajo kakšne druge »ugodnosti«, kot so npr. različni pogoji in roki plačevanja.
V želji po ohranjanju dostojnosti in prepoznavnosti, takim »ponudbam« seveda ne morete ustreči. Kajti vkolikor boste naredili le eno izjemo, se bo na vas usul plaz po identičnih izjemah, ki bodo zahtevale isto.
Naj vas ne bo strah reči ne
Če vas stranke neupravičeno gnjavijo, kar pomeni, da od vas kot konkurenčnih ponudnikov želijo izterjati več, npr. ekskluzivno zamaknjen rok plačila, ne pa npr. da bi opozarjali na nekatere pomanjkljivosti v vaši ponudbi, ste žal prisiljeni reči ne.
In kako reči ne?
Ko se odločite, da s stranko v tem primeru pač ne morete sodelovati oziroma sklepati poslov, je izredno pomembno, da ostanete v dobrih odnosih. Ključno pri tem je, skušate razumeti (ali se vsaj delate, da ga poskušate razumeti) kaj in kako je od vas zahtevanega. Potrpežljivo poskusite razložiti, kje se nahajate na različnih bregovih in zakaj.
Hkrati omenite, da se boste v bodoče potrudili potrudili in raziskali strankine želje. Za ohranjanje boljših medsebojnih odnosov priporočite, kje lahko stranka dobi tisto, kar želi.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]