Poslovna priložnost – je poslovna ideja dovolj inovativna in ima tržni potencial?

Poslovna priložnost pomeni, da ste korak naprej od razmišljanja o tem, kaj je lahko vaša poslovna ideja. Vsaka poslovna ideja še ni poslovna priložnost. Naj vas ne zavedejo pohvale, navdušenje domačih, prijateljev, sosedov, ki vas trepljajo po rami in zatrjujejo, da je vaša ideja fantastična poslovna priložnost. Trg je tisti, ki vam bo povedal ali je res tako. Inovativno podjetniško idejo je potrebno tudi primerno zaščititi! Ne veste kako? Pridružite se nam na 13. Dnevih podjetništva, 17.11.2020! Dogodek je brezplačen!

Informativni izračun plače

Bogdana Rejc, podjetniška svetovalka z dolgoletnimi izkušnjami, bo na 13. Dnevih podjetništva z vami delila svoje praktične izkušnje pri prepoznavanju poslovne priložnosti! Predstavila pa vam bo tudi postopek registracije podjetja. Če razmišljate, da bi se podali na samostojno podjetniško pot letošnjih Dnevov podjetništva preprosto ne smete zamuditi.

Kako preveriti ali je vaša ideja že poslovna priložnost?

[oblacek id=5 txt=”Ustanavljate s.p. ali d.o.o.?” link=’Pri nas je to enostavno – rezervirajte si termin na 01 600 1530′]Idejo je potrebno ovrednotiti s prodajnega vidika in si odgovoriti ali je ideja dovolj zanimiva za trg.

  1. Kaj je konkurenčna prednost vaše ideje pred izdelkom ali storitvijo, ki na trgu že obstaja?
  2. V čem ste boljši?
  3. Kaj je vaša »zgodba«, ki bo prodajala vaš izdelek ali storitev kupcem?
  4. Preučiti bo potrebno konkurenco in prodajne kanale.
  5. Komu je izdelek namenjen?
  6. Kdo so potencialne stranke?
  7. Kje so te moje potencialne stranke?
  8. Na kakšen način jih bom nagovarjal?
  9. So mi na voljo kakšna nepovratna sredstva ali ugodni krediti?

Izdelali ste prototip naprave, stroja, pripomočka, izdelek torej, produkt. Premislite kaj vse boste potrebovali za njegovo serijsko proizvodnjo, kakšni stroški bodo nastali pri tem? Lahko vaš izdelek kdo kopira? Je smiselno patentirati izdelek? Kdo vam lahko pomaga? Je bolje prodati izdelek podjetju, ki že proizvaja podobne produkte?

Dnevi podjetništva 2020

Poslovni načrt vam bo povedal ali je vaš ideja že poslovna priložnost

Izdelave poslovnega načrta se lahko lotite sami. Ne gre za doktorsko disertacijo. Vsak lahko sam izdela svoj poslovni načrt. Pomagal vam bo, da prek elementov, ki sestavljajo poslovni načrt preverite ali je vaša ideja že poslovna priložnost. Z izdelavo poslovnega načrta boste imeli celosten pregled nas svojo poslovno idejo. Morda boste pri njej še kaj spremenili, morda boste ugotovili, da vaša ideja ni dobra in si morate zastaviti projekt drugače.

PRIJAVA NA 13. DNEVE PODJETNIŠTVA

Družabna omrežja in preveritev ideje

Dober način preveritve poslovne ideje so tudi družabna omrežja. Zakaj ne bi za mnenje o izdelku ali storitvi povprašali svoje sledilce na Facebooku? Poznajo vas imajo še svoje sledilce in izkaže se, da lahko prek družabnega omrežja naredite hitro, brezplačno raziskavo o tem, kaj trg oziroma potencialni uporabniki menijo o izdelku ali storitvi.

Imate inovativno poslovno idejo? Niste prepričani, kje in kako lahko pridobite sredstva za zagon podjetja in razvoj? Pridružite se nam na 13. Dnevih podjetništva! Dogodek lahko letos BREZPLAČNO spremljate kar iz udobja doma, preko ZOOM-a. Se vidimo!

 

Projekt “13. Dnevi podjetništva 2020” sofinancirata Slovenski podjetniški sklad in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

 

Logotipi

 

 

 

 

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top