Znamčenje: pisanje na nepopisan list

Znamčenje (ang. branding) je ustvarjanje prepoznavnosti podjetja na podlagi povezovanja imena in oziroma ali blagovne znamke podjetja z določenimi lastnostmi, ustvarjanje ugleda in identitete podjetja.

[seminar id=”70499″ txt=”Brez poslovnega načrta zelo verjetno s svojim podjetjem ne boste tekli na dolge proge. Preden se ga lotite, se lahko udeležite našega brezplačnega predavanja!”]

Kaj je v resnici znamčenje?

Pri tem ne gre za marketing, ki je v bistvu strategija za znamčenje (torej kako bomo dosegli cilje, ki jih želimo z znamčenjem doseči), ampak za ustvarjanje zgodbe, ki jo želi podjetje vcepiti v podzavest kupcev in potencialnih kupcev, za podajanje vsebine o podjetju, produktu ali storitvi, prikazovanje lastnosti trgu, ustvarjanje želene identitete z izbranimi lastnostmi in ugleda pri kupcih in konkurentih.

Z znamčenjem podjetnik doseže, da njegov kupec vedno ve, kaj lahko od določenega podjetja, produkta ali storitve pričakuje – kakšen bo (poceni, dragocen, kakovosten, tradicionalen …) in v čem se bo razlikoval od produktov ali storitev konkurence.

Prijava na izobraževanje

Za znamčenje potrebuje podjetnik najprej izvirno ime podjetja ali produkta, logotip in v sodobnem času vsaj še spletno stran. V kolikor gre za produkt, se mora z vsem tem skladati tudi embalaža. Podjetnik lahko pripravi tudi skladen promocijski material. Dobro je, če vse to prenaša isto sporočilo, isto vsebino oziroma zgodbo in je oblikovano v enotnem slogu.

znamćenje

Nato si mora podjetnik oziroma podjetje za uspešno znamčenje, spajanje podjetja, storitve ali produkta z želenimi lastnostmi, pripraviti tudi promocijski oziroma marketinški načrt, v katerem opredeli komu, kako in kdaj bo oglaševal, da ima podjetje, storitev ali produkt določene lastnosti.

Vse našteto lahko podjetnik vsaj v grobem vnese že v osnovni poslovni načrt. Pri pripravi tega vam pomagamo z brezplačnimi nasveti tudi na našem seminarju.

Prijava na izobraževanje

Če bo znamčenje uspešno, bodo kupci in potencialni kupci (in konkurenti) podjetje, storitev ali produkt povezovali z določenimi lastnostmi, mnogokrat še preden se bodo odločili za nakup.

Z znamčenjem mora podjetnik pri kupcih odgovoriti na vprašanja o podjetju, produktu ali storitvi – kakšne so njegove prednosti in kvalitete, komu je namenjen, kaj bo kupec z nakupom produkta ali storitve pridobil (tako v materialnem kot v nematerialnem smislu)?.

Več o blagovnih znamkah si lahko preberete tudi v prispevkih:

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top