Ob opažanju, da je v zadnjem času nekaj organizacij kar nekaj “izgubilo” svojo blagovno znamko oziroma je dobilo drugega lastnika, danes pišemo o tem, zakaj je blagovna znamka tudi malega podjetnika lahko izrednega pomena.
[seminar id=”70499″ txt=”Uspešen poslovni načrt ni znanstvena fantastika, če si zanjo vzamete čas!”]
Ljudje smo si različni; eni so izraziti t. i. vizualisti, drugi kinesteti. Zato ni čudno, da je znamčenje na podlagi čustev že postala znanost – nevromarketing. Ko pomislimo na besedno zvezo blagovna znamka, si marsikdo predstavlja imena velikih korporacij, multinacionalk. A prepričanje, da mali podjetniki ne potrebujejo svoje blagovne znamke, je zmotno.
Prijava na brezplačno izobraževanje
Blagovna znamka ni ime podjetja!
Če mislite, da boste blagovno znamko “dosegli” z izvirnim imenom podjetja in spevnim sloganom, se na žalost motite. Ime podjetja oziroma firma mora biti za trg privlačna, lahko izgovorljiva, ne vsebuje težavnega črkovanja, ima pomen in je hitro zapomnljiva oziroma prepoznavna, blagovno znamko pa boste morali registrirati!
- Pisali smo že o tem, da je firma ali ime podjetja ključna za ugled podjetja ter o tem, da ste lahko v prekršku, če uporabite za ime podjetja ‘Slovenija’, slovenski grb ali zastavo
Blagovno znamko je treba registrirati, saj to imetniku blagovne znamke daje pravico do njene uporabe, pravico, ki preprečuje tretjim osebam, da brez njegovega soglasja uporabljajo blagovno znamko ter pravico, ki zajema prepoved opremljanja, ponujanja, uvoza ali izvoza blaga na poslovni dokumentaciji in v oglaševanju. Znamka traja deset let od datuma vložitve prijave.
Prijava na brezplačno izobraževanje
Blagovna znamka mora zajemati
Blagovna znamka mora razkrivati kakovosti podjetja, vrednote in smernice. Pri sami vizualni obliki znamke pa naj velja pravilo manj je več. Vsebovati mora tako fizično podobo (logotip, barve, črke) in pozitiven način predstavitve, ki vam na dolgi rok lahko prinese dobro ime. Ne pozabite tudi na oglaševanje!
[svetovanjecta id=”0″ msg=””]
Blagovna znamka je ključ do zvestih strank
Blagovna znamka je vaše osnovno orodje trženja in ključni element graditve identitete vašega podjetja. Blagovna znamka pripomore k utrjevanju vašega ugleda pri kupcih, ki ustvarjata zaupanje, ki je prvi pogoj za zvestobo strank in dobro ime podjetja. Saj si želite tega, kajne?
Če boste s svojo blagovno znamko pojavili tudi na spletu in družbenih omrežjih, pa morate biti še bolj pozorni, kje vse se bo logotip pojavil, kje bo viden ter če ga bo uporabil tudi kdo drug.
Prijava na brezplačno izobraževanje
Zakon o industrijski lastnini (ZIL-1) pa navaja tudi razloge za to, kdaj je registracija vaše blagovne znamke lahko zavrnjena.
Preberite tudi:
- To, kar ‘lajkate’, tvitate in delite naprej, oblikuje vašo digitalno identiteto
- Trženjski splet ali 4 x P
- Znamčenje: pisanje na nepopisan list
Vas mika podjetništvo? Skok v vode, kjer ste šef vi sami? Celovito podporo ob ustanovitvi podjetja boste dobili v podjetju DATA d. o. o. Ob registraciji podjetja vas bo morda zanimalo tudi, kako je z zakonodajo, zaposlovanjem, davki, računovodstvom? Pri nas dobite vse na enem mestu!
Prijava na brezplačno izobraževanje
[wpsr_facebook]