Vsebinski marketing (ang. Content marketing) pomeni ustvarjanje in deljenje uporabnih brezplačnih vsebin. Njegov namen je, tako kot pri večini marketinških aktivnosti, povečanje prodaje.
Stroški oglaševalskih kampanj v različnih medijih lahko dosežejo visoke zneske, kar za večino podjetij ni samoumevno. Po drugi strani pa vsebinski marketing ne zahteva tolikšnega vložka.
S pomočjo družabnih omrežij in blogov, ki ne zahtevajo velikega finančnega vložka, lahko razširite vsebine precej dlje, kot pa s tradicionalnimi oglaševalskimi metodami.
Vsebinski marketing uporabljajo podjetja pri pisanju blogov, na katerih ustvarjajo vsebine, s katerimi pritegnejo uporabnike. Vsebina, ki jo objavijo v svojem blogu in nato delijo na družabnih medijih, je tesno povezana s tem, kaj prodajajo oziroma kakšne storitve nudijo. Z drugimi besedami, z vsebinskim marketingom podjetja izobražujejo svoje kupce in tako posledično ustvarjajo zaupanje kupcev do vašega izdelka oziroma storitve.
Vsebinski marketing torej predstavlja vsebine, ki jih ciljna skupina želi videti in jih deliti z drugimi, saj jih smatra kot zanimive in uporabne. Kako dobimo vsebino, je stvar dobrega razmisleka o tem, kaj nudimo in kaj morajo naši kupci vedeti o tovrstnih izdelkih oziroma storitvah. Vendar naš prvotni namen ne sme biti prodaja, ampak nudenje uporabnih informacij, pomoč, učenje in zabava.
Pomembno je tudi, da je vsebina aktualna in konstantna. S svežo, informativno in zabavno vsebino, do katere lahko uporabnik redno dostopa in je zanj koristna, si lahko zagotovite večjo prepoznavnost vašega podjetja oziroma vaše znamke. S pomočjo vsebinskega marketinga boste pridobili nove in obdržali že obstoječe stranke.
Več informacij o vsebinskem marketingu in ostalih pomembnih elementih na spletni strani lahko dobite na našem seminarju Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani .
Pripravila: Anja Grahek
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″][hr]