Udeležba na sejmu – kaj potrebujete s sabo?

Udeležba na sejmu ob pripravah izdelkov, ki jih boste prodajali, s sabo prinese tudi nekaj tehničnih priprav. Registrirati morate ustrezno dejavnost, pravilno pripraviti dokumentacijo za davčno potrjevanje računov in pravilno pripraviti blagajno.

[seminar id=”70677″ txt=”Sanjate o tem, da bi izdelke izpod vaših rok kupovala množica ljudi? Kako se tega lotiti pravilno, vam zaupamo na našem brezplačnem seminarju!”]

Udeležba na sejmu – ustrezna registracija dejavnosti

Med registriranimi dejavnostmi, ki jih zahteva udeležba na sejmu v okviru svojega podjetja ali samostojne dejavnosti, morate dodati eno od dejavnosti iz oddelka 47.8 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah v SKD 2008:

  • 47.810 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z živili, pijačami in tobačnimi izdelki (sem ne sodijo izdelki, ki jih lahko obiskovalci pojedo takoj),
  • 47.820 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah s tekstilijami in obutvijo,
  • 47.890 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom. Sem sodi prodaja preprog, knjig, igrač, okraskov, gospodinjske naprave in zabavna elektronika ter tudi plošče in videokasete.

Ko boste šli na sejem, ne bo nič narobe, če imate kar s sabo aktualno kopijo vpisa svoje dejavnosti ali podjetja iz Agencije RS za javnopravne evidence in storitve (Ajpes).

udeležba na sejmu

Ustrezno dejavnost vam pomagamo najti tudi na Datini točki Vem. Poskrbimo tudi za vso ostalo dokumentacijo, tako da je registracija vašega podjetja ali samostojne dejavnosti hitra, enostavna in brezplačna.

Pripravite se na davčno potrjevanje računov

Ne glede na to, ali uporabljate elektronsko davčno blagajno z neposredno povezavo na Finančno upravo RS ali pa račune izdajate iz vezane knjige računov, zahteva udeležba na sejmu ustrezno oznako poslovnega prostora – stojnice. Kot smo pisali v prispevku Davčne blagajne – poslovni prostor, je poslovni prostor za namene davčnega potrjevanja računov lahko vsak premičen poslovni prostor ali premičen objekt (stojnica, avtomobil, kombi, kiosk, idr.) ali pa sama elektronska naprava. Elektronska naprava je premičen poslovni prostor lahko le, če zavezanec računov ne izdaja v okvir premičnega objekta. Oboje velja tudi v primeru davčnega potrjevanja računov iz vezane knjige računov.

Udeležba na sejmu zahteva tudi ustrezno pripravljen interni akt za davčno potrjevanje računov. Vzeti ga morate s sabo na sejem. V njem morate zapisati, da gre v določenem primeru za premičen poslovni prostor. Več o internem aktu si preberite v prispevku Ste pripravljeni na davčno potrjevanje računov?. Interni akt vam lahko pripravimo tudi v pravni službi podjetja Data d. o. o.

[tweet]Tudi na sejmu morate imeti ustrezno označeno menjalnino v denarnici![/tweet]

Poskrbite tudi, da bo udeležba na sejmu primerno urejena tudi v vaši davčni blagajni. Poskrbeti morate za ustrezne oznake računov v skladu z internim aktom ali pa si priskrbite ustrezno potrjeno vezano knjigo računov.

Nenazadnje morate na svojo stojnico namestiti tudi zeleno nalepko – Vklopi razum, zahtevaj račun. Ta bo vaše kupce opozorila, da morajo ob nakupu obvezno vzeti račun. Več o tem si lahko preberete v prispevku Pozor, stranke vas gledajo.

Če boste poslovali z gotovino, poskrbite tudi za podpisan in poštempljan dokument v denarnici, koliko ste imeli menjalnega denarja. Če potrebujete pomoč pri računovodenju, pa so vam vedno na voljo naši računovodski strokovnjaki v računovodskem servisu.

[seminar id=”70692″ txt=”Na začetku poslovanja je lahko računovodenje tudi enostavno in lahko zanj skrbite sami. Pomagamo vam, da se naučite kako! “]

Pripravite dokumente o delavcih na stojnici

Udeležba na sejmu zahteva tudi kadrovske priprave. Če bodo za vas na stojnici delali študenti, naj imajo s sabo kopijo napotnice. Nič pa ne bo narobe, če imajo tudi vaši zaposleni s sabo kopijo pogodbe o zaposlitvi. V kolikor vam bodo na stojnici pomagali družinski člani brezplačno, poskrbite tudi za pravilno prijavo pomoči družinskega člana. Več o tem si lahko preberete v prispevku Če imate popoldanski s. p., vam pri delu lahko pomagajo družinski člani.

Potrebujete še kakšno pomoč pri poslovanju? Na voljo smo vam na data@data.si ali 01 6001 530.

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top