V Sloveniji množični turizem ni smotrn. Namesto tega se razvoj osredotoča na butični turizem: razvoj inovativnih, trajnostno usmerjenih proizvodov višje dodane vrednosti.
[seminar id=”70677″ txt=”Pot od ideje do poslovne priložnosti. Kako svojo idejo ali hobi spremeniti v dober posel?”]
Na Slovenski turistični organizaciji (STO) poudarjajo, da ne želijo razvoja množičnega turizma, razvoj turistične dejavnosti je usmerjen v butični turizem. Slovenijo želijo predstaviti kot zeleno, aktivno in zdravo butično destinacijo za petzvezdična doživetja.
Prijava na brezplačno izobraževanje
Butični turizem
Butični turizem se osredotoča na posameznika, pri čemer so ključni osebni pristop, neposredna komunikacija in intenzivna doživljajska izkušnja. V butičnem turizmu je zahtevana visoka stopnja razvitosti proizvoda, kakovost in odličnost proizvoda. Butični turisti si v pomanjkanju prostega časa želijo personaliziranih doživetij, ne generičnih turističnih programov, ki jim ne ustrezajo v popolnosti. Čas želijo preživeti čim bolj kakovostno, intimno in brez prilagajanja svojih interesov.
Cilj države, po besedah STO, je do leta 2021 doseči tri milijarde evrov prilivov letno z naslova tujskega turizma, kar pomeni vsaj šestodstotno letno rast, oz. okoli 34 odstotkov več v naslednjih dobrih štirih letih. Nova Strategija trajnostnega razvoja slovenskega turizma 2017-2021 je trenutno v pripravi, prvi predlog naj bi bil izdelan 15. marca 2017.
Prijava na brezplačno izobraževanje
Ni še jasno, ali na ministrstvu za gospodarski razvoj nameravajo spremeniti nabor 13 razvojnih področij (pohodništvo, kolesarjenje, smučanje, golfski turizem, ribolov, turistične kmetije, kampi, poslovni in kongresni turizem, gastronomija, kulturni turizem, igralništvo, križarjenja ter mladinski turizem).
[tweet]Butični turizem – smer razvoja turizma v Sloveniji. Inovativni, trajnostni proizvodi višje dodane vrednosti. #turizem #podjetnistvo[/tweet]
Širša in bolj razpršena ponudba
Na podlagi evropskih in svetovnih meril ETIS in GSTC, ki določajo kazalnike trajnostnega turizma, so na STO razvili program pospeševanja uvajanja trajnostnega turizma, imenovan Zelena shema slovenskega turizma, namenjen razvoju butičnega turizma. Kot ključne dejavnike za doseganja tega cilja v prihodnosti vidijo nadaljevanje usmeritve razvoja in trženja trajnostnih turističnih proizvodov, razvoj dodatne ponudbe zunaj glavne sezone ter najbolj obiskanih središč in oblikovanje turističnih proizvodov z visoko dodano vrednostjo.
Butični turizem z butičnimi cenami
Preusmeritev k bolj butičnim gostom bi se v prihodnosti lahko zelo dobro obrestovala, saj so butične storitve predvidoma od 30 do 100 odstotkov dražje kot primerljive storitve v nižjih cenovnih razredih.
Prijava na brezplačno izobraževanje
Preberite tudi:
- Lani je državo obiskalo okoli 4 milijonov turistov, tujci v Sloveniji pa odpirajo tudi podjetja
- Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma: trimilijardni obeti ministrstva
[wpsr_facebook]