Trženje za novopečene podjetnike

Začetni cilj novoustanovljenega podjetja je zagotovo ta, da pridobi na prepoznavnosti in pozornosti ter ponese svoje sporočilo v svet. To je vsekakor nemogoče brez ciljne »publike«, katere del je vsekakor cilj spreobrniti v kupce. In kako bomo to dosegli, če pa nimajo pojma, kdo sploh smo, kaj šele da bi kaj vedeli o naših produktih in storitvah?

V nadaljevanju boste tako izvedeli, kateri so najpomembnejši začetni marketinški korakiTrženje za novopečene podjetnike.

Marketinški načrt

Glede na to, da po vsej verjetnosti novonastala podjetja ne kopljejo v denarju, je potrebno za čim manj dobiti čim več. In brez načrta boste to dosegli precej težko, sploh pa ne po principu »malo tu, malo tam«. Tudi če se podate na katerokoli potovanje, si želite imeti ob sebi zemljevid (oziroma dandanes GPS), da se vam bo sanjalo, kam morate priti.

Proračun

Nizek proračun vas bo dobesedno prisilil, da boste sprejemali karseda racionalne oziroma dobro premišljene odločitve. Televizijski oglasi med tekmami nogometne Lige prvakov so vsaj za začetek najbrž prevelik zalogaj, obstaja pa cela vrsta kanalov, kjer se lahko promovirate z zelo majhnimi stroški.

 Spletna stran podjetja, ki pove dovolj

Če že ne morete poslati milijonskih oglasov v svet, poskrbite vsaj za to, da bo vaša stran vsebovala dovolj (nazornih) informacij o vašem podjetju in dejavnostih le-tega. Oblikovati boljšo in optimizirano spletno stran se lahko naučite na seminarju Spletna stran TO GO.

Ker je vsak podjetniški začetek težak, vam ponujamo vrsto seminarjev, s katerimi se boste bolje pripravili na podjetniške napore. Močno priporočamo udeležbo na seminarjih Kako z najnižjimi stroški zagnati podjetje in Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt. Lahko pa nas pokličete tudi na 016001530 ali nam pošljete e-mail na data@data.si.

Pripravil: Gašper Meden

[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]


Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top