Kakšni so trendi spletne prodaje v letu 2018? Bi tudi vi prodajali izdelke prek spleta? Najprej morate seveda poskrbeti za ustanovitev podjetja, pri čemer vam brezplačno pomagamo v podjetju Data. Vse informacije o registraciji statusa samostojnega podjetnika vam nudimo na Skupinskem svetovanju, medtem ko vas vodenja poslov naučimo na Abecedi poslovanja.
Spletna stran in, če se le da, tudi spletna trgovina sta danes za podjetnika skorajda pogoj. Prek spleta namreč nakupuje vse več Slovencev. Pri tem morate upoštevati kar nekaj zakonsko predpisanih pogojev – kakovostno pravno svetovanje ne bo odveč – in slediti trendom spletnega nakupovanja. Kateri so tisti, ki bodo zaznamovali letošnje leto?
[izobrazevanje type=”abeceda-poslovanja”]
Kateri trendi spletne prodaje so najizrazitejši?
1. Rast “glasovnih nakupov”
Rastoča priljubljenost pametnih zvočnikov, kot sta Amazon Echo in Google Home, bo v tem letu ena od pomembnih gonilih sil razvoja nakupovanja na spletu.
Dejstvo je, da se tako v Ameriki kot marsikje drugod po svetu (pri nas morda nekoliko počasneje, pa vendar) pametni zvočniki in ostala glasovna tehnologija hitro širijo v dnevne sobe potrošnikov. Nedavna študija podjetja Walker Sands je pokazala, da namerava vsak tretji potrošnik v prihajajočem letu opraviti vsaj en nakup preko naprave, ki jo uporabnik upravlja s svojim glasom.
Kot napovedujejo strokovnjaki, bodo pametni pomočniki hitro postali še pametnejši in bodo vedno bolje razumeli potrebe potrošnikov, kar bo pomembno vplivalo na uporabniško izkušnjo in njihove nakupne navade.
2. Vstop glasovnih uporabniških vmesnikov v segment trgovine na drobno?
Omenjeni pametni zvočniki pa morda ne bodo edina tehnologija, ki spletnim trgovcem odpira številne priložnosti. Kot eden izmed trendov spletne prodaje bi se lahko uveljavili drugi uporabniški vmesniki, ki jih nadzorujemo z glasom.
Dejstvo je, da je segment trgovine na drobno zelo vizualen prostor. Lahko pa se zgodi, da bodo potrošniki pričeli uporabljati glasovne pomočnike za svoje rutinske nakupe izdelkov za vsakdanjo rabo, pri večjih in bolj specifičnih nakupih pa bo verjetno nakupovanje preko pametnih telefonov in računalnika še vedno prevladujoče, predvidevajo na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.
3. Vzpon naročniškega prodajnega modela
Naslednji trendi spletne prodaje, ki je bil aktualen že v lanskem letu, v 2018 pa naj bi se le še okrepil, je naročniški prodajni model. Strokovnjaki poudarjajo, da bo vse, kar bo potrošniku prihranilo čas, v ospredju, in vse, kar zahteva stalne, pogoste nakupe, bo šlo v smer naročniškega modela.
Morda lahko pričakujemo celo korak dlje; ne zgolj avtomatsko naročanje temveč tudi avtomatsko dobavo. Strokovnjaki napovedujejo, da bodo spletni giganti pričeli pošiljati izdelke, še preden jih bo potrošnik naročil, in sicer na podlagi njegove zgodovine nakupov.
4. Naj bo osebno!
Posebno mesto med trendi na področju spletne trgovine v 2018 bo imela personalizacija. Ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje bo izredno pomemben del te industrije, ključni bodo priporočeni izdelki na podlagi zgodovine nakupov, geografske lokacije uporabnika in njegovih osebnih podatkov, ugotavljajo na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.
5. Omni-channel – prihodnost dejavnosti?
Strategije spletnih trgovcev se bodo v letu 2018 zagotovo usmerile tudi v uporabo mobilnih in družbenih platform, denimo Instagram in Snapchat. Večkanalna prisotnost bo še bolj intenzivno prodrla v segment spletne trgovine. Potrebna bo brezhibna prisotnost na vseh ključnih platformah – na fizični lokaciji, v spletni trgovini, z mobilno aplikacijo. Potrošniki namreč vidijo izkušnjo na vseh teh kanalih kot eno.
[izobrazevanje type=”normiranec”]
6. Razvoj rešitev za primerjalno nakupovanje
V letu 2018 bodo med trendi spletne prodaje pomembne tudi platforme za primerjalno nakupovanje. Te potrošnikom omogočajo hitrejše, enostavnejše in bolj priročno nakupovanje. Na portalu Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si posebej izpostavljajo razvoj rešitev za primerjalno nakupovanje in virtualnih tržnic (tako v tujini kot v Sloveniji), ki omogočajo enostavno optimizacijo nakupovanja v praktično vseh blagovnih skupinah, tudi na področju storitev.
[wpsr_facebook]