TikTok ni le aplikacija, kjer si mladi ure in ure ogledujejo smešne videe in zabavne koreografije. Postaja namreč platforma, ki majhnim in velikim podjetjem omogoča, da se predstavijo širši javnosti. Kako pa jim to omogoči in kako lahko nadobudni podjetniki to priložnost izkoristijo?
Vas zanima podjetniška pot? Ustanovite podjetje na DATA točki. Pokličite telefonsko številko 01/600-1530 ali pa obiščite našo spletno stran in rezervirajte brezplačen termin registracije podjetja!
TikTok nudi brezplačno oglaševanje
Če imate registriran s. p. ali d. o. o., ste se gotovo že srečali z digitalnim oglaševanjem. Ni skrivnost, da lahko plačano oglaševanje na Googlu ali Meti privede do visokih stroškov, še posebej, če nimate dobro določene ciljne skupine, ki se ji vaši oglasi prikazujejo.
Na TikToku pa je situacija nekoliko drugačna. Zaenkrat TikTok v Sloveniji še ne nudi možnosti plačljivega oglaševanja, tako da vse poteka organsko. To pomeni, da vam za objavljanje oglasov na aplikaciji ni treba plačati. Če vam finance v podjetju predstavljajo izziv, vam lahko pomagajo naši finančni svetovalci. Poglejte, kako se lahko izognete stroškom oglaševanja in s pomočjo TikTok algoritma dosežete potencialne stranke.
Ustanovite podjetje s pomočjo podjetja Data!
Preberite tudi – Kilometrina 2023 – kakšni zneski veljajo?
Video vsebine postajajo vse bolj priljubljene
Uporabniki TikToka se k aplikaciji vračajo predvsem zaradi sprostitve. Na svojih ekranih gledajo videe, ki so zabavni, lahko pa tudi poučni. Nikakor pa ne iščejo oglasnega materiala. Zato morate biti pri TikTok oglaševanju pazljivi. Vaši videi naj ne bodo očitno oglaševalski. Poglejmo, kako lahko svoj produkt ali storitev »zapakirate« v obliko privlačnega TikTok videa:
- BTS ali »behind the scenes« predstavitve, kjer pokažete, kaj se v vašem podjetju dogaja za zaprtimi vrati – kako poteka izdelava ali pakiranje izdelka, kdo so vaši sodelavci, kakšen je običajen dan v podjetju …
- Pokažite obraz. Tiktok je platforma, kjer ljudje gledajo ljudi. Veliko hitreje boste pridobili na priljubljenosti, če pokažete svoj obraz. To vas bo v očeh uporabnikov naredilo bolj pristne in verodostojne. Svojim gledalcem povejte zgodbo. Lahko spregovorite o svojih podjetniških začetkih, poveste anekdoto o kakšnem pripetljaju s stranko, opišete napake, ki ste jih naredili in izpostavite, kako ste jih rešili.
- Nagovorite gledalce. Uporabniki TikToka želijo biti vključeni v dogajanje. Vprašajte jih za mnenje, povabite jih k sodelovanju v izzivu, spodbudite jih, da poskusijo vaš izdelek in podajo povratno informacijo. Poleg tega jih lahko tudi povabite, da obiščejo vašo spletno stran ali trgovino.
- Sledite trendom. TikTok trendi se hitro spreminjajo, zato poskrbite, da sodelujete pravočasno. Uporabite viralen zvok ali opravite izziv, ki je v trendu.
- Uporabljajte hashtage (#), saj bodo z njihovo pomočjo vaši videi lažje prikazani uporabnikom, ki jih vaše tematike zanimajo. Poleg tega vse več ljudi TikTok uporablja kot iskalno orodje (namesto Googla), tako da če v iskalnik vpišejo vašo ključno besedo, se bo prikazal vaš video z ustreznim hashtagom.
Registracija s.p. – hitro in enostavno na DATA točki! Pokličite 01/600-1530!
TikTok algoritem je vaš prijatelj
Vaš doseg ni odvisen od števila sledilcev, ki jih imate na profilu, tako kot je to običajno za druga družbena omrežja (npr. Instagram ali Facebook). TikTok ima namreč natančen algoritem, ki bo vaš video najprej pokazal skupini ljudi, ki bi jih vsebina lahko zanimala. Kadar je vsebina zanimiva, bodo gledalci všečkali, komentirali ali delili video, algoritem pa bo iz tega razbral, da je video zanimiv in ga pokazal širši publiki. Tako vam ni treba skrbeti, da bo vaš oglasni video prikazan pravi ciljni publiki, saj za to poskrbi algoritem sam.
Je pa pomembno, da je vaša vsebina zanimiva in da je gledalci ne »preskočijo«. Ker imamo ljudje vse krajši razpon pozornosti, morate poskrbeti, da pozornost gledalca dobite v prvih nekaj sekundah. Le tako bo ostal in si vaš video ogledal do konca.
Kakšen regresa vas čaka v 2023?
TikTok videi so lahko še dolgo popoularni
Na ostalih platformah so objave hitro pozabljene, a na TikToku temu ni tako. Vaš video lahko pride na plano in pridobi veliko ogledov tudi več mesecev po prvi objavi. Algoritem torej oceni kvaliteto in priljubljenost videa, tako da je vsebina pomembnejša od količine videov, ki jih delite.
Razmišljate odprtju s. p. ali d. o. o.? V podjetju Data vam lahko priskočimo na pomoč z računovodskimi storitvami in podjetniškimi svetovanji! Pokličite nas na 01/600-1530 ali nam pošljite sporočilo na data@data.si.