Testiranje poslovne ideje – posamezniki s podjetniškim duhom, imajo veliko podjetniških idej, vendar ne zberejo poguma za realizacijo. O poslovnih idejah razmišljajo, jih premlevajo, vendar ne naredijo prvega koraka in se ne podajo v testiranje poslovne ideje. Pogosto tudi prehitro ocenijo, da za testiranje nimajo dovolj finančnega vložka in se ga zato sploh ne lotijo. Za pomoč pri začetku podjetniške poti so na voljo naši podjetniški svetovalci, ki vam pomagajo pri razreševanju dilem in vprašanj pred pričetkom in pri sami registraciji podjetja. Za termin registracije nas pokličite na 01/600 15 30 ali nam pišite na data@data.si.
Testiranje poslovne ideje – najlažje s pomočjo spleta
Tisti, ki želijo testirati svojo poslovno idejo imajo na voljo močno orodje: svetovni splet, ki vam ponuja ogromno možnosti. Poslovno idejo lahko testirate s pomočjo neznancev ali svojih prijateljev, s katerimi ste povezani preko družbenih omrežij. Če niste vešči uporabe spleta, lahko idejo testirate tudi drugače. Fokusno skupino je potrebno poiskati “v živo”, kar vam bo vzelo nekaj več časa.
Za začetek v vsakem primeru pripravite prototip izdelka ali paketa storitev, ki naj vsebuje osnovne parametre in obsega tisto, kar je potrebno, da bi storitev/izdelek že lahko prodali. Določite ciljno skupino, ki ji je ta izdelek ali storitev namenjen in jo vprašajte za mnenje – testirajte poslovno idejo.
Termin za rezervacijo podjetja
Normiranec sp – kaj morate vedeti?
Testiranje poslovne ideje – sprejmite pozitivna mnenja in kritike
Pri zbiranju mnenj se obrnite na svoje prijatelje in znance, za katere veste, da vam bodo iskreno povedali svoje mnenje. Še boljše pa bo, če se za mnenje obrnete k neznancem. Do njih lahko pridete tudi preko socialnih omrežij, npr. tako, da svoje prijatelje prosite, da vaš izdelek ali storitev oz. predstavitev le – tega na omrežju delijo s svojimi prijatelji in znanci.
Pri testiranju si lahko pomagate tudi s postavitvijo spletne strani, brezplačne strani na družbenih omrežjih in z drugimi spletnimi orodji.
Poskusite pridobiti predvsem neposredne odzive, pozitivna mnenja in kritike. Povprašajte tudi o ceni, ki bi jo bili vaši potencialni kupci v fokusni skupini pripravljeni plačati za tak izdelek ali storitev.
Izdelek ali storitev lahko nato na podlagi pridobljenih mnenj in kritik še pred registracijo podjetja izboljšate, prilagodite vaši ciljni skupini in na podlagi tega pripravite poslovni načrt. Storitve ali izdelka pred registracijo podjetja ne smete prodajati ali kako drugače tržiti, saj bi to lahko pomenilo delo ali opravljanje dejavnosti na črno!
Za odprtje podjetja – sp ali doo se obrnite na naše svetovalce, ki so dostopni na naslednjih kontaktih – preko telefona na 01/600 15 30 ali nam pišite na data@data.si.
[wpsr_facebook]