Ko se športnik začne profesionalno ukvarjati s športom je razumljivo, da se povečajo tudi prihodki. Kaj mora športnik postoriti za to, bomo obrazložili v tem prispevku.
Kdaj status samostojnega športnika in kdaj pravo podjetje?
Ste športnik in Vas zanima kako bo to potekalo, ko se profesionalizirate? Ste morda celo multi-disciplinaren, podjeten in celo na očeh potencialnih sponzorjev? V takih situacijah je primerna registracija podjetja.
Informativni izračun dohodnine
[oblacek id=8 txt=”Potrebujete računovodsko svetovanje? Rezervirajte si termin na 01 600 1530 ali” link=’zahtevajte ponudbo!‘]Vsekakor je najbolje, da se o točki prehoda iz statusa nosilca dejavnosti v s.p. ali d.o.o. pogovorite z Vašim računovodjem in v teh primerih je vsekakor koristno imeti na razpolago storitveno zaokrožen računovodski servis, kot ga nudimo pri Data d.o.o.. Pod streho enega računovodskega servisa imeti dostop tudi do strokovnih pravnikov in davčnih svetovalcev za poslovanje s tujino.
Registracija podjetja je brezplačna na naši točki podjetja Data d.o.o.
Ko pride do potrebe po registraciji podjetja, boste morali vsekakor koristiti našo VEM točko za to, da opravite registracijo podjetja. To lahko pri nas izvedete brezplačno in naš referent Vas vodi čez celoten proces. To velja za registracijo statusa samostojnega podjetnika (s.p.) ali družbe z omejeno odgovornostjo (d.o.o.).
Športnik in registracija dejavnosti
Ob registraciji podjetja navedete dejavnosti in za športnika je to dokaj enostavno z registracijo »Druge športne dejavnosti« (SKD 93.190). V sklopu te dejavnosti lahko delujete kot samostojni športnik in tudi kot športni sodnik, organizator in promotor športnih dogodkov. Tu je sicer vključena tudi dejavnost gorskih vodnikov, a je ta regulirana in za pogoje si preberite naš članek Gorski vodnik – dejavnost za vse letne čase.
Ko pa končno pride tudi do točke, ko podjetja vidijo pravi trženjski potencial pri promociji svojih izdelkov ali storitev, morate za to imeti registrirano dejavnost »Dejavnost oglaševalskih agencij« (SKD 73.110), saj je v tej dejavnosti vključena tudi promocija izdelkov – na dogodkih ali preko oglasov.
Delovanje na mednarodnem nivoju, tudi za športnika, vsekakor zahteva pomoč s strani davčnega svetovalca!
Pri našem podjetju imamo tudi nabor davčnih strokovnjakov in ti Vam lahko pomagajo pri vstopu na tuj trg. Tako Vam pomagajo pri spoznavanju davčnih postopkov v izbrani državi, kot tudi prepoznajo davčne posledice za Vaše podjetje, ko se odločate o sodelovanju s partnerji v tujini.
[wpsr_facebook]