Slogan – ali imamo vašo pozornost?

Odpirate novo podjetje in želite vzbuditi pozornost svojih potencialnih kupcev? Domislite se inovativnega slogana! Slogani in marketing blagovne znamke gresta skoraj z roko v roki. Vendar previdno, slab slogan lahko naredi več škode kot koristi.

sloganVaša spletna stran mora biti postavljena tako, da obiskovalce vljudno pozdravite, vendar ne pišite dolgih tekstov – zato je dobro imeti kratek slogan! Preprost stavek ali besedna zveza, ki bo povzela smisel vašega podjetja, bo idealna rešitev. Če še nimate slogana, je skrajni čas, da povzamete ideologijo svojega podjetja v nekaj besedah. Če slogan že imate, preverite ali je ta sploh še aktualen. Se je vaša blagovna znamka v zadnjih nekaj letih spremenila? Je vaša vizija danes drugačna – potem je čas za nov slogan!

Morda je vaš marketinški oddelek navdušen nad vašim sloganom, kaj pa menijo vaši uporabniki? Če imate možnost, da od njih pridobite povratno informacijo, jih vprašajte za njihovo mnenje. Morda vam lahko celo predstavijo svoje ideje, vi pa lahko iz tega naredite celo natečaj. V enem koraku tako poskrbite za promocijo svojega podjetja kot tudi za pridobitev novega slogana.

Uporabnikom mora biti takoj, ko pristanejo na vaši spletni strani, jasno, kdo ste. Če želite sami ustanoviti svojo spletno stran in urejati vsebine, se lahko tega naučite na dvodnevni delavnici Spletna stran TO GO.

Pripravila Maja Bohar

Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]


Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top