[spot]
Če ste kreativna oseba, ki ima ročne spretnosti in občutkom za estetiko so morda ptičje hišice naslednji izdelek Vašega podjetja.
Zakaj ljudje potrebujejo ptičje hišice?
Po vseh medijih se govori o nadobudnih podjetnikih, ki so še tako klasičen in staromoden izdelek s kančkom kreativnosti in iznajdljivosti spremenili v top prodajani in »moram ga imeti« izdelek sezone. S premišljenim občutkom za dizajn in malce navdiha lahko tudi najpreprostejšo zamisel kot so ptičje hišice preobrazite v zanimiv prodajni produkt.
[izobrazevanje type=”hobi-ideja”]
Ptičje hišice, njihovo izdelovanje in registracija primerne dejavnosti
Najverjetneje ste že samostojni podjetnik s svojo idejo in naslednji korak Vas niti ne bega. Vse kar je potrebno, preden začnete oglaševati in prodajati svoj nov izdelek je registracija primerne dejavnosti.
To lahko uredite brezplačno na katerikoli VEM ali SPOT točki in dokaj enostavno in hitro. Katero dejavnosti izbrati med navedenimi v Standardni klasifikaciji dejavnosti iz leta 2008 za Vaše ptičje hišice je malce odvisno od tega, ali jih izdelujete ročno ali nameravate odpreti serijsko proizvodnja.
V primeru ročnega oz. unikatnega dela je primerna dejavnost »Umetniško ustvarjanje« (SKD 90.030). Ta vključuje ročno unikatno ustvarjanje v širšem pomenu. Tako ročna izdelava, ročna poslikava in dodelava spadata v to skupino. Zaradi zaokrožitve dejavnosti je tu vključena tudi prodaja lastnih proizvedenih izdelkov. Če bi želeli imeti kombiniran prodajni asortman svojih in kupljenih izdelkov od drugih pa je potrebno imeti registrirano še primerno trgovinsko dejavnost.
Ptičje hišice in serijska proizvodnja le-teh
Za lesene ptičje hišice v serijski proizvodnji je potrebno seveda imeti registrirano drugo dejavnost, torej »Proizvodnja drugih izdelkov iz lesa, plute, slame in protja« (SKD 16.290). Tu je na primer vključena tudi proizvodnja lesenih okvirjev, pokrovov in drugih lesenih struženih, rezkanih ali drugače dodelanih izdelkov.
[izobrazevanje type=”podjetnik-sem”]
Ptičje hišice in spletna prodaja
Iz leta v leto pričajo prodajne številke o vedno večji dostopnosti in učinkovitosti prodaje preko spletnih platform. Tako rastejo tudi raznovrstne spletne prodajne platforme specializirane za ročno proizvedene izdelke. Prav tu tudi taki izdelki dosegajo visoko prodajno vrednost.
[svetovanjecta id=”2″ msg=”Potrebujete nasvet glede davkov? “]
Take spletne platforme Vam razširijo tudi Vaše obstoječe trge na praktično celoten svet.
Več o pogojih, ki jih mora izpolnjevati spletna trgovina si preberite v članku Spletna trgovina in pogoji poslovanja – prvi ter drugi del, ne pozabite pa tudi na novo uredbo EU za varstvo osebnih podatkov, GDPR o kateri si preberite v GDPR – ste pripravljeni?. Pazljivi morate biti namreč tudi pri definiranih elementih Vaše spletne trgovine, kot so npr. »Splošni pogoji uporabe in poslovanja«.
V kolikor svojo dejavnost širite na tuje trge, pa je bolj varno tudi če predhodno pomoč za priprave na vstop kontaktirate davčnega svetovalca.
DATA d.o.o
[wpsr_facebook]