Prisotnost na spletu je tako rekoč postala samoumevna. Vsako podjetje si mora vzpostaviti spletno stran ter najbolj popularna družabna omrežja. Vendar spletna stran ni le orodje predstavitve podjetja in dejavnosti, spletna stran je ključno orodje povečanja prodaje in uspešnosti podjetja.
Trženje se prestavlja na splet
Dnevi marketinga iz oči v oči so že minili že davno, sedaj vsi kupci najprej pogledajo v ekran in preverijo najugodnejše ponudbe ter izkušnje drugih. Marketing je vedno hitrejši in se vedno bolj se tako vedno bolj koncentrira na spletu.
To pomeni, da mora biti vaša spletna stran prijazna za uporabnike, vi pa morate biti odzivni kot še nikoli. Vsaka spletna stran mora imeti vse potrebne informacije za uporabnika (oziroma potencialnega kupca), povezavo z družabnimi omrežji, možnost spletnega povpraševanja po naših storitvah ter možnost nakupa.
Poleg tega pa spletna stran kot prodajno orodje zahteva odzivnost. Kupci pričakujejo nove informacije in odgovore v najkrajšem možnem času.
Najbolj vidne spletne strani so najboljše
Potencialni kupci pa vas bodo lahko našli le, če boste med zadetki postavljeni visoko pred ostalimi konkurenti. Najboljša uvrstitev pomeni tudi več verodostojnosti v očeh kupcev.To zahteva veliko truda z optimizacijo spletnih strani, kvalitetno vsebino, kakovostne povezave, povezovanje z družabnimi omrežji ter nenehno obnavljanje vsebine.
Kako to narediti?
Spletna strategija je pravi odgovor. Ta mora biti enakovredno vključena v poslovni načrt podjetja. Razmisliti morate, čemu bo namenjena prisotnost na spletu ter si postaviti konkretne cilje.
Več o spletnem marketingu lahko izveste tudi na našem izobraževanju Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu.
Pripravila S. Košti in M. Guček
Podprite nas tudi v drugem krogu tekmovanja za Evropsko podjetniško nagrado
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb [wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]