Pri skrbi za blagovno znamko bodite pazljivi

V enem izmed člankov smo že pisali, da je za mnoge podjetnike začetek tako težek, da ga primerjajo s skokom iz stolpnice brez padala. Priznati je treba, da ne gre za nič kaj spodbudne besede. Ker pa je v vsakem izmed nas nekaj James Bonda (ki je preživel skok iz letala brez padala), se tudi mi lahko »ujamemo« s skrbjo za našo blagovno znamko.

Pri skrbi za blagovno znamko bodite pazljiviIzpostavili bomo nekaj vidikov, ki so kritični tako za preživetje vaše blagovne znamke (pod katero se prodajajo storitve in/ali izdelki). In če se zopet vrnemo k primerjavi skoka s padalom: tako kot ne moremo padati v nedogled, tudi vi ne morete odlašati z naslednjimi ukrepi.

Blagovna znamka vas bolj malo briga

Potencialne stranke želite na svoj obstoj »opomniti«, tako da enostavno morate poskrbeti osnovne »sestavine« blagovne znamke, kot je npr. logotip. Z njo namreč napravite prvi vtis na potencialne kupce, in najverjetneje vam ni v interesu, da bi bil slab.

»Samo da je« strategija se ne obrestuje

Sicer še vedno boljše kot nič, vendar ste še vedno resen kandidat/ka za trden padec. Blagovna znamka predstavlja vas in vaše podjetje, tako da je neukvarjanje z njo velika napaka in predvsem zamujena priložnost.

Preveč povedanega in premalo storjenega

Velike obljube strankam, ki se kasneje izkažejo za občutna pretiravanja, vam bodo služile izključno kot negativna publiciteta. To ne velja zgolj za »velike« stranke, temveč vse. Tudi »majhen« kupec ima prijatelje in znance, katere bo obvestil o (ne)kvaliteti.

Pojma nimate, kje ste

Seveda ne dobesedno, temveč razvoja vaše blagovne znamke sploh ne spremljate, Še huje je, če samo blagovno znamko obravnavate kot nepotrebno investicijo.

Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]


Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top