Twitter tudi v Sloveniji pridobiva ugled in ni več le domena politikov in računalniških zanesenjakov. Temu primerno se je potrebno “oborožiti” z znanjem obljavljanja, da boste vidni oziroma “privlačni” kar največ potencialnim sledilcem. V nadaljevanju članka najdete nekaj preprostih, a učinkovitih nasvetov.
Tako kot povsod vam tudi v primeru Twitterja ne bo nič prinešeno na pladnju. Slediti je potrebno aktualnim objavam in razpravam ter konec koncev tudi tviterašem.
Kratke in jedrnate objave
Resda vas že sam način mikro-bloganja, ki je osnova objavljanja na Twitterju – vaše objave so namreč omejene na 140 znakov -, ne omogoča pisanja romanov. Kljub temu pa lahko za večji učinek vaše objave še skrajšate. Sledilci bodo tako lažje dodajali svoje komentarje vašim objavam., precej hitreje pa vas bodo tudi opazili.
Ne pozabite na vizualne priponke
Slika pove več kot tisoč besed in družbena omrežja to le še dokazujejo, saj z vizualnim materialom vaše objave dobivajo dodatne razsežnosti.
Sledilcem naj vaš Twitter profil služi kot vir informacij
Objavljanje na Twitterju morda ni prvovrstno prodajno orodje, je pa lahko izjemen vir informacij za zainteresirane in že obstoječe stranke. Npr. nekatera podjetja so si ravno po zaslugi domiselnih objav kot odgovorov na vprašanja strank “zgradila” pravcati sloves.
Če si želite izvedeti več o poslovanju s pomočjo družbenih omrežij, vas vabimo na seminar Kako do “trend” ideje in socialna omrežja za podjetnike, če pa vas zanima trženje na spletu pa vam bo zanimiv seminar Kako uspešno tržimo na spletu? Obiščite tudi naš Facebook ali Twitter.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]