Evropska komisija je v četrtek predstavila sklop ukrepov za izboljšanje pogojev v zvezi z davkom na dodano vrednost (DDV) za podjetja v EU, ki se ukvarjajo z e-trgovanjem.
[seminar id=”70499″ txt=”Spoznajte bistvene elemente poslovnega načrta in poslovni načrt tudi napišite.”]
S predlogi Evropske komisije bodo lahko potrošniki in podjetja, zlasti zagonska ter mala in srednja podjetja (MSP), lažje prodajali in kupovali blago in storitve prek spleta.
Prijava na brezplačno izobraževanje
Vseevropski portal za spletna plačila DDV
Predviden je vseevropski portal za spletna plačila DDV, s čimer se bodo stroški izpolnjevanja obveznosti DDV znatno znižali. Podjetja v EU bodo s tem prihranila 2,3 milijarde evrov letno. Nova pravila bodo zagotovila tudi, da se DDV plača v državi članici končnega potrošnika, kar bo prispevalo k pravičnejši razdelitvi davčnih prihodkov med državami članicami EU. Z našimi predlogi bodo države članice lažje pokrile izgube DDV pri spletni prodaji, ki so trenutno ocenjene na 5 milijard evrov letno. Po ocenah naj bi izgubljeni prihodki do leta 2020 verjetno dosegli 7 milijard evrov.
[tweet]Vseevropski portal za spletna plačila DDV bo podjetjem v EU prinesel velike prihranke. #podjetništvo[/tweet]
Poleg tega Komisija izpolnjuje svojo zavezo, da bo državam članicam omogočila, da uporabljajo enako stopnjo DDV za e-publikacije, kot so e-knjige in spletni časopisi, kot za njihove tiskane različice, saj bo odpravila določbe, v skladu s katerimi so bile e-publikacije izključene iz ugodne davčne obravnave, določene za tradicionalne tiskane publikacije.
Prijava na brezplačno izobraževanje
Preberite tudi:
- Spletna prodaja – pomemben del digitalne ekonomije
- Pregled hitro rastočih podjetij v obdobju 2011-2015
[wpsr_facebook]