Poslovne priložnosti je potrebno razlikovati od poslovnih idej. Poslovne ideje so teorije, sumi in upi, da se morda v neki ideji skriva priložnost za gradnjo posla. Poslovne priložnosti pa so ideje, ki so podkrepljene z dokazi. Kako pa lahko razlikujemo med tema dvema konceptoma? Potrebujete pomoč pri razvoju vaše poslovne ideje, obrnite se na naše podjetniške svetovalce. Kontaktirate nas lahko preko telefona 01 600 15 30 ali data@data.si.
Kako identificirati poslovne priložnosti?
Poslovne priložnosti se razlikujejo od poslovnih idej po tem, da je podjetnik, ki je našel poslovno priložnost, odgovoril nekaj ključnih vprašanj. Poslovna ideja se morda glasi nekako takole: »Obožujem delo z lesom, že celo življenje ustvarjam izdelke in verjamem, da bi jih lahko začel prodajati.«
Poslovna priložnosti pa pomeni, da je podjetnik odgovoril na vprašanja kot so:
- Kdo so moje stranke?
- Kako bom financiral svoje podjetje?
- Koliko stane izdelava posameznega izdelka?
- Koliko izdelkov moram prodati, da začnem delati dobiček?
- Kolikšni so moji fiksni stroški in kolikšni variabilni?
- Kakšno investicijo potrebujem za zagon podjetja?
- Kakšna je zakonodaja glede moje dejavnosti?
Poslovne ideje so nejasne in nedoločene. Poslovne priložnosti so izjemno natančne in dobro definirane. Podjetnik nikoli ne sme ugibati. Vedeti mora kakšni so njegovi cilji in kako izgleda pot do njih. Bodoči podjetniki se lahko pred začetkom poslovne poti udeležijo tudi izobraževanj. Abeceda poslovanja bo odgovorila na veliko potencialnih vprašanj!
Normiranec sp – kaj morate vedeti?
Poslovne priložnosti – ključen je poslovni načrt!
Poslovni načrt služi kot dokaz poslovne priložnosti. Podjetniki ga lahko predstavijo tako investitorjem kot bankam, da podkrepijo svoje trditve. Za to pa ne potrebujejo zunanje pomoči. Ustvarijo ga lahko sami. V poslovnem načrtu preprosto opravijo raziskavo trga in konkurence ter analizirajo kupce in dokažejo kvaliteto poslovne priložnosti. V poslovnem načrtu tudi izračunajo svoje stroške, določijo ceno produktov ali storitev ter identificirajo svojo profitno maržo.
Poslovne priložnosti – financiranje
Zgodba je pogosta. Posameznik je našel poslovno priložnost, a ne more do denarja, da bi takoj odprl s.p. ali pa d.o.o.. Tu pridejo v poštev popoldanski s.p.-ji. Podjetniki lahko pričnejo svojo pot ob redni službi in na strani počasi gradijo svoje podjetje. Če se vrnemo na prejšnjih primer mizarja, lahko prvih nekaj mesecev prodajo par izdelkov in nič več. Ko pa obseg prodaje prične rasti in je zaslužka dovolj, da se podjetnik lahko preživlja z njim, pa lahko podjetnik enostavno pretvori svoj popoldanski s.p. v navadni s.p. ali pa v družbo z omejeno odgovornostjo.
Ste tik pred tem, da odprete podjetje? Podjetje Data vam lahko pomaga na vsakem koraku. Naš računovodski servis ter naši pravni, finančni in davčni svetovalci bodo poskrbeli, da bo vaš vstop v podjetniške vode potekal brez zapletov. Pokličite telefonsko številko 01/600-1530 ali pa nam pišite na data@data.si.
[wpsr_facebook]