Popri – tekmovanje za mlade s podjetniško idejo

Še do 15. marca 2015 se lahko mladi prijavijo na tekmovanje za mlade s podjetniško idejo Popri. Prijavi sledi ocenjevanje strokovne komisije, izbrani polfinalisti pa bodo svoje ideje predstavili 31. marca 2016 v Primorskem tehnološkem parku v Šempetru pri Gorici, razglasitev zmagovalca pa bo 18. aprila 2016 v Novi Gorici. Zmagovalec tekmovanja za mlade bo nagrajen z denarnim skladom v vrednosti pet tisoč evrov.

[seminar id=”70677″ txt=”Kdaj lahko podjetniška ideja preraste iz ideje v poslovni načrt? Kako iz hobija narediti dober posel? Odgovorimo vam na seminarju!”]

Komu je namenjeno tekmovanje za mlade s podjetniško idejo?

Tekmovanje za mlade s podjetniško idejo je namenjeno mladim, iz treh starostnih kategorij: študentje ter mladi do 29. leta, ki še nimajo svojega podjetja, srednješolci in osnovnošolci. V desetih letih se je na tekmovanje Popri prijavilo 1.760 mladih s 740 podjetniškimi idejami in inovativnimi izdelki, pri tem pa je sodelovalo 250 mentorjev, so zapisali na Podjetniškem portalu.

[tweet]Na tekmovanje za mlade s podjetniško idejo po 5.000 evrov.[/tweet]

Prijavi na tekmovanje za mlade s podjetniško idejo bo sledilo ocenjevanje idej, ki ga bo izvedla 24 članska regionalna strokovna komisija, sestavljena iz podjetnikov, pedagoških delavcev, predavateljev in startup mentorjev. 12 polfinalistov bo povabljenih na predstavitev podjetniških idej, ki bo konec marca potekala v obliki ‘pitchev’ (5-minutnih predstavitev) pred nacionalno strokovno komisijo.

tekmovanje za mlade s podjetniško idejo

Iščejo razumevanje “vitkega podjetništva”

Organizatorji si od tekmovalcev želijo poslovnega načrta, ki ni predolg, zastarel in sam sebi namen. Iščejo razumevanje koncepta vitkega podjetništva, ki nas uči, da moramo svoje ideje, preden jih želimo uresničiti, spremeniti v najbolj osnovni prototip in preveriti zanimanje pri svojih potencialnih kupcih. Z vnaprej potrjeno idejo pri kupcih si povečamo uspešnost na trgu, tako kot to počnejo uspešna prebojna startup podjetja po svetu.

[seminar id=”70499″ txt=”Želite znati pripraviti uspešen poslovni načrt? Z napotki vas opremimo na seminarju.”]

Metodologija, ki v središče delovanja ne postavlja razvoja izdelka, temveč razumevanje potreb kupcev, njihovih problemov in želj, se je izkazala za uporabno tako pri mladih kot tudi v ustaljenih podjetjih in organizacijah.

Na tekmovanje za mlade s podjetniško idejo s svojim poslovnim modelom se lahko mladi prijavijo s pomočjo predloge, ki jo najdejo na spletni strani tekmovanja.

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top