Papirna embalaža – naslednji krč za podjetja na evropskem trgu?!

Papirna embalaža – vsako proizvodno, trgovinsko in storitveno podjetje v Sloveniji je v njenem primežu!

Papirna embalaža je vedno bolj v uporabi in papirna industrija si kar mane roke od rekordnih dobičkov! Velike tržne spremembe in porast spletnega nakupovanja v zadnjih letih je povzročila globalni premik od plastične embalaže k alternativam. Papirna embalaža je obdana z imidžem bolj ekološke in okoljsko-trajnostne ter tako dosega višje cene na trgu! Vendar lahko razlog za draginjo takšne embalaže na žalost pripišemo tudi višjim stroškom energentov.

Ustanovite d.o.o. ali s.p. na Dati! Pokličite na 01/600-1530!

Papirna embalaža – navkljub višjemu povpraševanju, na tem trgu kraljujejo uničujoči dejavniki

Papirna embalaža je deležna enakih šokov, kot preostali del papirne industrije. Med največje vplive na industrijo danes lahko štejemo zvišane cene energentov, s tem povezane visoke stroške dobave celuloze in drugih vhodnih sestavin iz Azije ter izpad dobave iz ukrajinskega in ruskega trga. Razlog za rekordne cene na svetovnih in evropskih trgih je povzročilo tudi širše in vsesplošno premikanje razvitih gospodarstev k recikliranju embalažnih izdelkov ter zapiranja Kitajskega tržišča recikliranega papirja.

Informativni izračun plače

pravno svetovanje

Preberite tudi – Kilometrina 2022, kaj je drugače?

Papirna embalaža z rekordnim povpraševanjem zaradi velikemu premiku k spletni prodaji!

Segment kartona je bil lani na evropskih tleh najdonosnejši, saj je ustvaril 57,2 milijard ameriških dolarjev prihodkov. Največjo stopnjo rasti dosega prav povpraševanje po sekundarni embalaži iz kartona, kamor med drugim štejemo škatle iz valovitega kartona. To je predvsem na račun spletnih trgovcev. Napoved nekaterih analitikov ocenjuje v prihodnje 11 % povprečno letno rast v tem segmentu papirja. Tako naj bi ta trg samo na evropskih tleh do leta 2026 dosegel prihodke 129,6 milijard ameriških dolarjev.

»Popoldanca« lahko odprete ob redni zaposlitvi!

Papirna embalaža tudi za ustekleničeno vodo – tako kot za mlečne izdelke!

Bolj zanimivo je dejstvo da so tudi podjetja, katerim papirna embalaža načeloma ni pisana na kožo, pričela slediti trendu postopnega opuščanja plastičnega pakiranja pijač in nadomeščanje teh z alternativnimi. Tako so nekatera novonastala podjetja, ki prodajajo ustekleničeno vodo pričela nadomeščati plastenke in steklenice s takšnimi papirnatimi embalažami, kot smo jih vajeni za mlečne izdelke.

A vendar tudi takšna embalaža ni popolnoma ekološko neoporečna, saj mora poleg papirja tudi vsebovati približno odstotek aluminija, ki najpogosteje ni ekološko pridobljen, ter 25 % plastične folije. Plastična folija je nujna za ohranjanje vodotesnosti in neprodušnosti embalaže. Tako tudi takšna papirna embalaža sama po sebi ni povsem ekološko nevtralen izdelek.

Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top