Kratki nasveti o kratkem pisanju

V enaki meri, kot je za marketing pomemben vizualni vtis, ki ga naredimo na stranko, so pomembne besede. Kako sestaviti stavke, koliko besed uporabiti in kako nagovarjati stranke, vse to je za predstavitev podjetja in trženje njegovih storitev in izdelkov izredno pomembno.

Pa vi? Že uporabljate QR kodo?

QR koda je matrična oziroma dvo-dimenzionalna črtna koda, ki se vedno pogosteje uporablja v oglaševalske namene.

Znanje tujih jezikov in podjetništvo

Vsekakor smo v obdobju, ko je znanje tujih jezikov vedno bolj pomembno na vseh področjih, tudi v podjetništvu. Podjetja, ki ne poslujejo s tujino so danes bolj izjema, kot pravilo.

Davčna obravnava prirejanja nagradnih iger

V zvezi z vprašanjem ali lahko družba v razpisnih pogojih nagradne igre navede, da mora posameznik pred prevzemom nagrade, na račun družbe nakazati ustrezen znesek za dohodnino (plačilo tega zneska naj bi bil tudi pogoj za prevzem darila/nagrade) DURS pojasnjuje davčno obravnavo prirejanja nagradnih iger:

18. Slovenska marketinška konferenca

21. in 22. maja 2013 se bo v Portorožu odvijala 18. Slovenska marketinška konferenca. Tema letošnje Slovenske marketinške konference je Marketing s pogumom: naprej!.

7 biserov modrosti prodaje

Koncept prodaje je v današnjih časih drugačen, ker so se navade potrošnika spremenile. Časi hitre prodaje so mimo. Dandanes so potrošniki bolj informiran in izobraženi. To je rezultat dostopnost informacij na internetu in hiter pretok mnenj med uporabniki.

Scroll to Top