Dejstvo – nove blagovne znamke se prodajajo bolje

V poslovnem svetu je nastopil velikanski premik. Nove blagovne znamke, ki živijo po pravilih naslednje generacije poslovanja potrošnika privlačijo hitreje kot uveljavljene znamke. V resnici beseda uveljavljen za nekatere pomeni nezanimiv, onesnažen, zastarel. Prihodnost sedaj pripada novim “čistejšim” podjetjem.

Kako priti do brezplačne strokovne podpore?

Vstop na podjetniško pot je lahko zapleten. Kar naenkrat se pojavi kopica vprašanj, na katera ni lahko odgovoriti. Iščete strokovno podporo in svetovanje? Iščete načine, kako to narediti s čim nižjimi stroški?

Se zavedate, zakaj ste boljši od konkurence?

Ste kdaj koga povprašali, zakaj meni, da je boljši od svoje konkurence? Večina na to vprašanje nima odgovora. Seveda živimo v času, ko se vse odvija zelo hitro. Kljub temu pa si je potrebno vzeti čas, razmisliti in se zediniti v dejstvu, v čem smo boljši od konkurence. Iskanje prednosti je ena od pomembnih priložnosti, kjer lahko najdemo tudi neizkoriščen potencial, ki pa nam lahko ponudi še dodatne konkurenčne prednosti. Na drugi strani pa smo sami in tudi naši zaposleni nadaljuj z branjem…

Ključ do uspeha: prilagodite ponudbo povpraševanju!

Psihologija in podjetništvo, podjetništvo in psihologija. Kaj imata skupnega?

Inovacije v podjetjih

Zanimivo je dejstvo, da višja cena ni tista, ki bo preprečila nakup. V ospredje namreč stopajo kakovost, inovativnost in funkcionalnost.

Si ne morete privoščiti osebnega asistenta?

Če imate pametni telefon ali tablico, podprto z Android ali iOS operacijskim sistemom, bo za vas to opravil Google now.

Scroll to Top