Oznaka zaupanja za varno spletno nakupovanje

Po podatkih statističnega urada je nakupovanje prek spleta vse pogostejše. Zato je ustrezna spletna predstavitev in, če se le da, tudi možnost nakupa izdelkov/storitev prek spleta, za podjetnike skorajda pogoj. K uspehu spletne trgovine pa veliko pripomore tudi oznaka zaupanja.

[izobrazevanje type=”hobi-ideja”]

Če ste z vašo spletno trgovino že prisotni v drugih državah članicah EU, ali pa o tem razmišljate, vam bo vsekakor koristilo, če boste imeli oznako zaupanja. Pridobi jo lahko vsaka slovenska spletna trgovina, in sicer tako nacionalno kot tudi evropsko.

>>> Potrebujete pomoč pri vzpostavitvi svoje spletne trgovine? Pomaga vam lahko naša pravna služba! Nudimo pa vam tudi davčno in računovodsko svetovanje.

Ali veste, da imate lahko tudi spletno trgovino brez zaloge? Če ste šele opravili postopek za ustanovitev podjetja, je morda smiselno, da za začetek izkoristite prodajo prek družabnih omrežij. A tudi pri tem morate biti pozorni na zakonsko predpisane pogoje, zato kakovostno pravno svetovanje ne bo odveč.

Zakaj sploh oznaka zaupanja?

Evropska komisija ugotavlja, da ima oznaka zaupanja nepogrešljivo vlogo pri razvoju čezmejne spletne trgovine. Tovrstne oznake potrošnikom sporočajo, da je nakup pri izbranem trgovcu varen, tudi če prihaja iz tujine. Trgovcem pa s tem zagotavljajo več potencialnih strank.

“Oznake zaupanja so zelo učinkovito orodje za (spletne) trgovce, saj dokazano pomagajo spodbujati zaupanja potrošnikov,” pojasnjujejo na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si. Dodajajo, da je razumevanje koncepta zaupanja ključno za vse trgovce, bodisi za nepoznane, ki ga morajo šele zgraditi v očeh potencialnih strank bodisi za že uveljavljene trgovce, ki si prizadevajo vzdrževati zaupanje in zvestobo obstoječih kupcev.

[izobrazevanje type=”abeceda-poslovanja”]

Kot pojasnjujejo na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si, je CERTIFIED SHOP® edina oznaka zaupanja na slovenskem trgu, ki temelji na treh najpomembnejših elementih varnega nakupovanja na spletu. In sicer na:

oznaka zaupanja
Vir: Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si
  • pozitivnem mnenju kupcev, ki je eden ključnih elementov varnega nakupovanja
  • skladnosti s tehničnimi standardi varnega nakupovanja na spletu, pri čemer se preverja tudi skladnost s strogimi EU standardi
  • oceni in mnenju skritega kupca, ki v vsaki trgovini, ki se poteguje za pridobitev oznake zaupanja, opravi testni nakup in oceni nakupno izkušnjo

Oznaka zaupanja CERTIFIED SHOP® je tudi edina v Sloveniji, ki omogoča pridobitev priznane evropske oznake zaupanja EMOTA.

Kako vam evropska oznaka zaupanja pomaga pri širitvi v tujino?

Samo s pridobitvijo nacionalne oznake CERTIFIED SHOP® si lahko zagotovite tudi evropsko oznako EMOTA, ki potrjuje skladnost z evropskimi standardi varnega nakupovanja na spletu in vam omogoča prepoznavnost na mednarodni ravni. Ima jo že več kot 17.000 evropskih trgovcev, zato ji potrošniki na področju EU zaupajo. Če kupec iz tujine prepozna oznako EMOTA v vaši spletni trgovini, mu to pove, da je nakup pri vas varen, s tem pa obstaja večja verjetnost, da bo nakup pri vas tudi zaključil, še pišejo na portalu Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top