Oglaševanje tobačnih izdelkov – poznate potencialne kazni?

Oglaševanje tobačnih izdelkov je urejeno po Zakonu o omejevanju uporabe tobačnih in povezanih izdelkov (ZOUTPI), ki je v veljavo stopil leta 2017. Ta zakon obravnava tudi električne cigarete ter nove tobačne in zeliščne izdelke.

Mimogrede, potrebujete pomoč pri razumevanju sprememb v zakonodaji? Pravni svetovalci podjetja Data so vam vedno na voljo. Pokličite telefonsko številko 01/600-1530 ali pa nam pišite na data@data.si in se naročite na posvetovanje.

Informativni izračun plače lahko opravite z našim kalkulatorjem!

Kakšne smernice postavlja Zakon o omejevanju uporabe tobačnih in povezanih izdelkov?

Oglaševanje tobačnih izdelkov je samo eden od dejanj, ki jih omejuje ali prepoveduje Zakon o omejevanju uporabe tobačnih izdelkov. Zakon tudi:

  • prepoveduje prodajo tobačnih izdelkov mladoletnim;
  • širi prepoved kajenja na vse povezane izdelke v vseh zaprtih javnih in delovnih prostorih;
  • prepoved kajenja v vozilih, ko so prisotne mladoletne osebe;
  • uvaja dovoljenja za prodajo tobačnih in povezanih izdelkov;
  • uvaja slikovno besedilna zdravstvena opozorila na embalažo izdelkov;
  • uvaja enotno embalažo cigaret in tobaka za zvijanje z namenom zmanjšanja privlačnosti teh izdelkov.

Registracija s.p. – hitro in enostavno na DATA točki! Pokličite 01/600-1530!

pravno svetovanje

Kakšen regresa vas čaka v 2023?

Oglaševanje tobačnih izdelkov – se lahko poslužite sploh kakšnih metod?

Zakon o omejevanje uporabe tobačnih in povezanih izdelkov prepoveduje oglaševanje tobačnih izdelkov v vseh oblikah, posrednih in neposrednih. Za neposredno oglaševanje tobaka, tobačnih izdelkov in povezanih izdelkov se šteje razstavljanje posameznih izdelkov na prodajnih mestih. Med drugim boste iz tega razloga na bencinskih servisih našli tobačne izdelke skrite za prodajnim mestom.

Podjetjem tudi ni dovoljeno prikazovanje tobačnih blagovnih znamk na izdelkih, ki niso tobak. Iz tega razloga podjetja nikoli ne smejo oglaševati tobačnih izdelkov na avtih, majicah, kozarcih, itd. Prepovedana je tudi objava podatkov o kakovosti in drugih lastnostih tobaka v strokovnih knjigah ter revijah in publikacijah. Tudi, če so namenjene izključno obveščanju proizvajalcev in prodajalcev teh izdelkov.

Več o vseh oblikah neposrednega in posrednega oglaševanje si lahko preberete tukaj.

Koliko znašajo prispevki za s.p. v 2023?

Oglaševanje tobačnih izdelkov – kakšne so kazni?

Oglaševanje tobačnih izdelkov ali katera koli druga kršitev Zakona o omejevanju uporabe tobačnih in povezanih izdelkov prinaša za pravne osebe kazni med 4.000 evrov in 33.000 evrov. Z globo od 800 do 2.000 evrov se kaznuje oseba pravne osebe, odgovorna oseba posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost in odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika.

Podjetniki! Potrebujete pomoč na različnih področjih podjetništva? Pri podjetju Data lahko pridete v stik z finančnimi, davčnimi in podjetniškimi svetovalci, ki vam lahko pomagajo na vsakem koraku vaše poslovne poti. Pokličite telefonsko številko 01/600-1530 ali pa nam pišite na data@data.si in se naročite na posvetovanje!

Ostanite na tekočem ter se prijavite na naše e-novice!

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top