Oglaševanje na spletu vedno bolj popularno

Oglaševanje na spletu z oglasi na spletnih iskalnikih in družabnih omrežjih uporablja za promocijo svojih dejavnosti 20 odstotkov slovenskih podjetij. V statistiko so vključena podjetja, ki vsaj 10 zaposlenih. Podjetja so ugotovila, da je prednost spletnega oglaševanja, da lahko doseže potencialne stranke ob pravem času, na pravem mestu in na stroškovno učinkovit način s ciljnim oglaševanjem ali sledenjem preteklim aktivnostim.

[seminar id=”70677″ txt=”Se sprašujete, kako začeti s svojim poslom? O oglaševanju na spletu ob začetkih poslovanja spregovorimo na našem brezplačnem seminarju!”]

Največ podjetij, ki za oglaševanje na spletu plačujejo, je po podatkih Statističnega urada RS med velikimi podjetji, kar 35 odstotkov. Med srednje velikimi podjetji jih je 23 odstotkov in med malimi 19 odstotkov. Za oglaševanje na spletu se največkrat odloča četrtina podjetij, ki se ukvarjajo s storitvami in 14 odstotkov podjetij, ki se ukvarjajo s proizvodnjo.

oglaševanje na spletu

Največkrat se podjetja, ki uporabljajo oglaševanje na spletu za svojo promocijo, odločajo za ciljno oglaševanje na podlagi vsebine na spletnih straneh ali po ključnih besedah (tj. za kontekstualno oglaševanje) – 85 odstotkov. Sledijo podjetja, ki uporabljajo metodo sledenja preteklim aktivnostim uporabnikov (tj. oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev) – 35 odstotkov. Še malo manj – 29 odstotkov – pa jih za oglaševanje na spletu uporablja geolokacijsko oglaševanje.

Ko se odločite za ustanovitev podjetja morate torej razmisliti tudi, kako se boste čimbolje predstavili svojim potencialnih strankam. Del tega znanja vam brezplačno predamo na seminarju Zasluži denar s svojim hobijem ali idejoSpletno stran vam pa vam lahko izdelamo tudi v podjetju Data – pošljite nam mail na data@data.si ali nas pokličite na 01 6001 530, da vam pripravimo ponudbo!

Prijava na izobraževanje

Oglaševanje na spletu – začne se, ker so vsi na internetu

Zakaj se podjetja odločajo za oglaševanje na spletu? Ker so vsi tam! Statistika namreč kaže, da je v prvem četrtletju letošnjega leta, kar 79 odstotkov Slovencev, starih med 16 in 74 let uporabljalo internet, 69 odstotkov jih je iskalo informacije o izdelkih ali storitvah, 45 odstotkov pa jih je sodelovalo na družabnih omrežjih.

Prijava na izobraževanje

Tudi zato družabne medije uporablja 47 odstotkov vseh podjetij, ki imajo vsaj 10 zaposlenih – večina (45 odstotkov) jih ima svojo stran na Facebooku, LinkedInu, itn. Še 17 odstotkov jih deli multimedijske vsebine na YouTubu ali Instagramu. Le 7 odstotkov pa jih ima svoj blog ali pa mikroblog na Twitterju.

[tweet]Kar 69 odstotkov starih med 16 in 74 let izdelke in storitve išče na spletu”[/tweet]

Podjetja splet prvenstveno uporabljajo za oglaševanje na spletu! Tako jih 70 odstotkov zatrjuje, da uporabljajo družabne medije za oglaševanje (za razvoj celostne podobe, za trženje izdelkov ali storitev ali lansiranje), 43 odstotkov pa jih uporablja tudi za komuniciranje s strankami ter 27 odstotkov za pridobivanje novih sodelavcev. Bolj pogosto sicer družabne medije za oglaševanje na spletu uporabljajo podjetja iz storitvenih dejavnosti.

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top