Ob koncu poslovnega leta morajo tudi podjetniki, ki poslujejo na podlagi normiranih odhodkov, oddati davčni obračun. Kakšne so torej obveznosti normiranca?
[izobrazevanje type=”normiranec”]
Če šele razmišljate o odprtju podjetja oziroma registraciji dejavnosti, vam v branje priporočamo prispevek o izbiri načina, na katerega se ugotavlja davčna osnova. Odločiti se boste morali za eno od dveh možnosti in to že v postopku za ustanovitev podjetja.
Kaj prinaša status normiranca – to je ugotavljanje davčne osnove na podlagi normiranih odhodkov – pa natančneje pojasnjujemo na izobraževanju Na kaj moram biti pozoren kot normiranec?. Na njem boste koristne informacije dobili tudi “stari” normiranci, saj med drugim na izobraževanju predstavljamo novo zakonodajo.
Obveznosti normiranca ob koncu leta
Ugotavljanje davčne osnove z upoštevanjem normiranih odhodkov pomeni poenostavljen način ugotavljanja davčne osnove. Zavezancem namreč ni treba voditi evidenc o odhodkih oziroma stroških, ki jih imajo pri poslovanju.
Kljub temu pa ne gre zanemariti obveznosti normiranca.
Ob zaključku poslovnega leta morajo tako vsi tisti samostojni podjetniki in podjetja, ki poslujejo na podlagi normiranih odhodkov, oddati davčni obračun in določiti zavarovalno osnovo za prihodnje leto.
Mnogi vodite svoje knjigovodstvo sami, zato ste morda v dvomih, kako ustrezno pripraviti davčni obračun. Davčni obračun oziroma obračun dohodnine od dohodka iz dejavnosti se pripravi na podlagi evidence izdanih računov, nato pa se iz teh podatkov ugotovi zavarovalno osnovo. Tega vas naučimo na naši delavnici Davčni obračun za normirance.
[izobrazevanje type=”obracun-za-normirance”]
V teoretičnem delu delavnice bomo obveznosti normiranca predstavili z vidika veljavne zakonodaje. Razložili vam bomo tudi vse pojme, s katerimi se boste pri pripravi davčnega obračuna srečali.
V praktičnem delu delavnice pa vam bomo podrobno predstavili, kako se izdela davčni obračun za Finančno upravo RS (Furs) in vam pokazali, kako si za tekoče poslovno leto določite zavarovalno osnovo.
Posebej bomo izpostavili:
- zaključek poslovnih knjig,
- amortizacija osnovnih sredstev,
- priprava in oddaja davčnega obračuna,
- določitev zavarovalne osnove,
- izpolnjevanje obrazca.
[wpsr_facebook]