Priložnosti za trženje je danes več kot kdajkoli, spreminja pa se tudi način oziroma oblika le-tega. Ogromno se dela na temu, da kupci, uporabniki oziroma stranke iščejo ponudnike (torej vas). Strategija se sliši popolnoma logična, kajti kupci postajajo vedno bolje informirani, marsikomu pa tudi “posiljevanje” z informacijami o izdelkih ni niti malo všeč.
Naj bodo vsebine zabavne
Kadarkoli gledamo lestvice najboljših oglasov, ne moremo zanikati, da le-ti niso zanimivi. Velika večina je v vsej svoji zanimivosti tudi zelo zabavnih, navadno se jim lahko zelo nasmejimo. In kdo ne vidi rad vsebine, ob kateri se bi nasmejal?
Ne ciljajte na vse
Vsaj ne naenkrat. 100 ljudi 100 čudi oziroma danes so okusi posameznikov in posameznic že precej specifični, tako da je praktično nemogoče zadovoljiti vsakogar, sploh če ste mlajše podjetje, ki je usmerjeno v rast. Pravilno usmerjeno trženje lahko tako psotane precej težka naloga.
Morda je bolje razmisliti o “targetiranju” na ciljno skupino, ki je bolj dovzetna za vaše produkte in/ali storitve in bi vam lahko bila zvesta dlje časa!
Trženje in brezplačni produkti in nasveti
Veliko uspešnih projektov temelji na brezplačnih nasvetih, izdelkih in storitvah. Zelo znana zgodba je zagotovo tista giganta na področju energijskih pijač Redbull, ki si je ravno z “akcijami”, kjer je in še ponuja brezplačne pločevinke energijske pijače dosegel megalomanski uspeh.
Biti dober poznavalec svojega področja
Za večje zaupanje strank in seveda učinkovitejše trženje je zelo koristno, da ste poznavalec svojega področja oziroma t.i. influencer. Torej da ste pomembni do te mere, da je vaše mnenje upoštevano in spoštovano.
Če vam trženje povzroča preglavice, vas vabimo na podjetniška izobraževanja Kako uspešno tržimo na spletu, Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt, nezanemarljiva pa je tudi prisotnost na spletu. Tu vas bo morda zanimala delavnica Spletna stran TO GO, kjer se boste naučili, kako narediti svojo spletno stran.
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]