Kot smo na portalu že omenili, je spletna stran neke vrste izložba modernega podjetja. Tu ljudje dobijo prvi (pa tudi vse naslednje) vtis o vas in vašem podjetju. Tu lahko še tako dobri izdelki in/ali storitve precej pogorijo.
Članek vas bo tako opozoril na nekaj tipičnih oziroma prepogostih napak, ki imajo lahko velike zasluge pri tem, da vaš izdelek ali storitev nista tam, kjer bi si morda zaslužila biti. Četudi ste zadovoljni z lastnim uspehom pa vam bo naslednji nasveti pomagali še pri boljšem t.i. copywritingu oziroma pisanju tekstov za prodajo
Vedno znova: (ne)poznavanje ciljne skupine
Le če poznate svojo ciljno skupino – torej ljudi, ki bi lahko koristili vaše izdelke ali storitve -, boste lahko temu prilagodili tekst, s katerim jih boste nagovorili.
Monotonost
Monotone vsebine sovražimo tudi, ko smo uporabniki sami. Na voljo so vam različne oblike podajanja vašega sporočila, od zanimivih pisav pa vse do video-vsebin. Tako lahko sporočilo nedvoumno razširite precej dalj, kot pa zgolj z monotonim, drobnim tiskom.
Obrazložite, zakaj vas potencialni naročniki potrebujejo
Lastnosti vaših produktov do obisti poznate edinole vi, potencialnim uporabnikom pa je potrebno dati v vednost, da potrebujejo vas in vaš izdelek oziroma storitev. Izpostavite prednosti v primerjavi s konkurenco, pri tem pa ni nobene potrebe po pretiravanju ali celo izmišljotinah.
V podjetju Data d.o.o. vam lahko pomagamo pri izdelavi spletne strani na dva načina, in sicer vam jo lahko izdelamo mi, lahko pa se jo naučite izdelati sami v delavnici Spletna stran TO GO
Pripravil: Gašper Meden