Ste že opravili nakup izdelka v spletni trgovini? Ali izdelek kupljen v spletni trgovini lahko kasneje vrnete? Ali lahko izdelek vrnete le v primeru stvarne napake? Ali poznate vsa ostala pravila, ki jih je potrebno upoštevati za nakup izdelka v spletni trgovini? Za pravni nasvet se lahko obrnete na naše pravne strokovnjake.
Informativni izračun dohodnine
Zakon o varstvu potrošnikov določa posebna pravila, ki jih je potrebno upoštevati pri nakupu izdelka v spletni trgovini. Zakon šteje nakup v spletni trgovini za nakup sklenjen na daljavo.
Pogodba, sklenjena na daljavo, je pogodba, sklenjena med podjetjem in potrošnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo brez istočasne fizične prisotnosti pogodbenih strank. Podjetje z namenom sklenitve uporablja izključno sredstva za komuniciranje na daljavo vse do takrat ko je pogodba sklenjena. Ali veste, kdaj je pogodba neveljavna?
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik med drugim tudi pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Predenj se torej odločite za vračilo izdelka, se posvetujte s pravnikom o tem, kakšne pravice imate.
Bi se radi podali v svet podjetništva? Ustanovitev podjetja je pri nas povsem preprosta.
Nakup izdelka v spletni trgovini is sodba Sodišča Evropske Unije: Možno je vračilo vzmetnice kupljene v spletni trgovini!
[oblacek id=6 txt=”Nakup izdelka v spletni trgovini – poznate svoje pravice?” link=’Pošljite povpraševanje!‘]Sodišče EU je obravnavalo primer potrošnika, ki je opravil nakup izdelka v spletni trgovini in kupil vzmetnico. Potrošnik z vzmetnico ni bil zadovoljen in jo je kasneje želel vrniti trgovcu. Trgovec vzmetnice ni želel sprejeti nazaj, saj je bila vzmetnica že rabljena in torej ne več nova.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov potrošniki pri nakupih na daljavo praviloma pravico do 14-dnevnega roka za vračilo izdelka. To ne velja le za izdelke, ki zaradi varovanja zdravja ali iz higienskih razlogov niso primerni za vračilo.
V primeru potrošnika, ki je kupil vzmetnico pa je bila tudi že dodatno odstranjena embalaža ter vzmetnica preizkušena.
Sodišče EU je odločilo, da smejo potrošniki, ki so opravili nakup izdelka v spletni trgovini vzmetnico vrniti trgovcu tudi v primeru, če so že odstranili zaščitno folijo. Sodišče je odločilo, da lahko trgovec vzmetnico očisti in jo vnovič proda. Sodišče je v obrazložitvi še zapisalo, da mora imeti potrošnik pri spletnih nakupih možnost preizkusiti izdelek. S tem naj bi se zagotovila zaščita potrošnika pri nakupovanju na daljavo. Nakup izdelka v spletni trgovini potrošniku pred nakupom namreč ne omogoča ogled vzmetnice.
[wpsr_facebook]