Najpogostejše napake pri optimizaciji spletne strani

Objavljamo najpogostejše napake, katerim se je priporočljivo izogniti pri spletni optimizaciji spletne strani podjetja.

Ali imate ključne besede v vsebini spletne strani?

Če vaša spletna stran ne vključuje istih besed, kot jih uporabljajo ljudje, da vas najdejo, potem vaša vsebina ne bo nikoli prikazana za tisto iskanje ali pa ne bo prikazana pravi ciljni skupini.

Rešitev? Lahko uporabite Google Insights za iskanje za primerjavo potencialnih ključnih besed ali Google AdWords Orodje za ključne besede (oboje brezplačno!), s katerima lahko ocenite obseg iskanja. Glede na vaše raziskave, morate uporabiti bolj enotno terminologijo v vaših naslovih in podnaslovih.

Na primer, če ste nepremičninski posrednik, bi vas raziskava pripeljala do ugotovitve, da 60 odstotkov ljudi za iskanje uporablja besedo “nepremičnine”, medtem ko jih le 5 odstotkov uporablja besedno zvezo “hiše za prodajo”.

Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani?

Najpogostejše napake pri optimizaciji spletne straniAli uporabljate besedne opise?

Ko na vaši strani uporabljate aktivne povezave, se potrudite, da pri tem uporabljate besedne opise. Spletni iskalniki namreč ne vedo, kaj se skriva pod besedno zvezo “klikni tu” ali “preberite več”. V tem primeru namreč iskalniku poveste, da stran, ki jo povezujete govori o “preberite več”. Tako izgubite priložnost, da iskalnikom poveste kaj vaše spletne strani vsebujejo.

Ali se vsebina vaše spletne strani prekriva z iskalnikom?

Iskalniki berejo HTML besedilo, tako da, če vsebina spletne strani vsebuje slike ali Flash, iskalniki ne bodo vedeli o čem govori vaša stran. Iskalniki Flash stran ali sliko vidijo kot prazno stran. Prenos besedila v HTML bo pripomogel tudi za dostope preko mobilnih naprav ali počasnih povezav.

Ali imate na spletni strani poziv k dejanju (“call to action”)?

Bistvo spletne strani in dobrega uvrščanja v iskalnikih ni v številu obiskovalcev, temveč v tem, da obiskovalce pretvorimo v kupce. V kolikor ste lokalna spletna trgovina, ali vaša spletna stran vsebuje informacijo o odpiralnem času in naslovu trgovine? Če prodajate izdelek, ali informacije o izdelku vključujejo povezavo do izdelka?

Ali ste vedeli, da vam tehnično in vsebinsko analizo vaše spletne stran vam lahko naredijo tudi naši strokovnjaki? Prav tako vam lahko izdelajo ali prenovijo že obstoječo spletno stran. Pokličite jih lahko na 01 600 1530 ali jim pišete na data@data.si.

Pripravila: Anja Grahek

[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]


Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top