Mnenje strank je pomembnejše od vašega in je najpogostejša marketinška napaka podjetnikov sprejemanje odločitev o marketinških strategijah glede na svoje mnenje in interese.
Seveda je tak pristop lahko uspešen, žal pa v veliko primerih ni.
Zakaj?
Preprosto. Če je vam všeč rdeča barva, demografski populaciji na katero ciljate pa zelena, svoje kampanje ne boste zasnovali glede na svoje simpatiziranje do rdeče barve. Edino pametno je to nagnjenje opustiti in se postaviti v kožo skupine, kateri je blizu zelena.
Dobro zasnovano marketinško orodje pa naj potem ostane stalnica v podjetju.
Pogosto se namreč zgodi, da se podjetnik odloči spremeniti način komuniciranja, ker se mu zdi star način izpet. Če ste odkrili, kaj je tisto, kar privlači vaše kupce, vztrajajte pri tem modelu.
Vaše mnenje seveda šteje, vsekakor pa je mnenje vaše stranke tisto, kar je zares pomembno.
[button color=orange size=small link=https://data.si/blog/2013/06/06/projekt-podpore-inovacijam-po-1-juliju-2013-se-posebej-aktualen]Podpiramo inovativnost – izkoristite možnost brezplačnega svetovanja![/button]
Če ste uspeli doseči zares visoko odzivnost vaših strank z oglasom, ki je zasnovan s fokusom na ciljno skupino, vztrajajte pri tem konceptu.
Strankam je način že tako blizu, če boste izvajali marketing z rdečo nitjo, boste podobo utrjevali v zavesti strank. To bo v vaših oglasih ustvarilo domačnost, saj se bodo ljudje hitreje odločili za nakup pri vas.
Avtorica: Urška Petrič, Data d.o.o.