Letalski promet – bomo ponovno množično sedli v letala?

Letalski promet oz. potniški letalski promet bo v večji meri okrevalo v letošnjem letu!

Letalski promet s potniki se je po podatkih Mednarodne organizacije za civilno letalstvo (ICAO) že v letu 2021 nekoliko opomogel. Navkljub temu je po obsegu dejavnost še vedno 49% pod ravnjo pred epidemijo. Kakšen je izgled za to industrijo in posledično tudi s turistično dejavnostjo v letu 2022? Mimogrede, če bi želeli ustanoviti podjetje, lahko to storite pri nas! Za več informacij nas lahko pokličete na 01/600-1530 ali pa nam pišite na data@data.si.

Informativni izračun plače

Potniški letalski promet je v letu 2021 okreval, a v posameznih delih leta je okrevanje tudi zastalo

Potniški letalski promet je globalno gledano v letu 2021 koristilo 60% več potnikov kot v letu 2020. Letalske družbe so poročale o 20% večji zasedenosti letalskih sedežev. Če pa si bolj podrobno pogledamo v statistiko za industrijo glede na četrtletja, lahko jasno razberemo, da stopnja okrevanja korelira z globalno epidemiološko sliko. Tudi trend okrevanja za potniški letalski promet je v zadnjem četrtletju leta 2021 celo zastal zaradi pojava omikron različice.

Popoldanski s.p. je lahko dodaten zaslužek ob redni zaposlitvi!

Ocene za potniški letalski promet v letu 2022

Mednarodna organizacija za civilno letalstvo (ICAO) napoveduje dva scenarija glede okrevanja za potniški letalski promet v letu 2022. Prvi scenarij je optimističen, drugi manj. Po optimističnem scenariju naj bi se potniški letalski promet na globalnem nivoju dvignil na 86% ravni iz leta 2019 do decembra 2022. Pesimistični scenarij te analize pa predvideva 75 % okrevanja do konca leta 2022.

JUBILEJNA NAGRADA – Kdaj in koliko vam pripada?

podjetniško svetovanje

Informativni izračun za normirance

Napovedi za potniški letalski promet so seveda globalne – razlike pri bolj lokalnem vpogledu so velike!

Ocene so seveda globalne –  okrevanje je bolj lokalne narave. Študije napovedujejo najboljše okrevanje za Severno Ameriko, nekoliko manj za Evropo ter slabše za Azijsko-Pacifiško regijo. A tudi te ocene ne povedo celotne zgodbe. Navkljub najbolj strogim omejitvam v Azijsko-Pacifiški regiji, je Kitajski potniški letalski promet že praktično rentabilen. Potniški letalski promet v Avstraliji, pa je zaradi konsistentnega zapiranja mej države obtičalo v izredno nezavidljivi situaciji. Najslabši izgled za donosnost, naj bi analize pripisovale za regije Bližnjega vzhoda in Afriko. Razlogi za to naj bi bili predvsem počasno uvajanje cepljenja ter počasen proces prestrukturiranja v lokalni letalski industriji.

Preberite tudi: Kdaj v pokoj?

Potniški letalski promet podpira kopico drugih dejavnosti – predvsem tiste povezane s turizmom

Potniški letalski promet pomembno vpliva na cel kup dejavnosti – med njih lahko direktno navedemo dejavnosti povezanih s turizmom. Od letalskega prometa živijo potovalne agencije, hoteli, prenočišča, sobodajalci, ki oddajajo prenočitve prek spletnih platform, manjše butične trgovinice v turističnih krajih in podobno. Potniški letalski promet do neke mere vpliva tudi na nivo in cenovno dostopnost tovornega letalskega prometa, ki je docela povezan z globalno spletno trgovino. A globalni letalski tovorni promet beleži rast, ki je nad nivojem pred krizo.

Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice

DATA d.o.o.SPOT

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

 
 

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top