Na katera vprašanja mora nujno odgovoriti vsaka spletna trgovina?

Obstaja na tisoče napotkov, kako postaviti popolno spletno trgovino, a najbolj učinkoviti boste, če izhajate iz želja in potreb kupcev, zato v nadaljevanju razkrivamo, na katera vprašanja mora nujno odgovoriti vsaka spletna trgovina.

[seminar id=”70677″ txt=”Ste že pomislili na to, da bi posel vzpostavili kar iz svojega najljubšega hobija?”]

Na spletnem portalu Shopper’s Mind – sMind pišejo o ključnih elementih odlične ecommerce spletne strani, ki odgovarjajo na glavna vprašanja kupcev ob obisku spletne trgovine.

Prijava na brezplačno izobraževanje

vsaka spletna trgovinaKje sem in kaj mi spletna trgovina ponuja?

Odgovor na to vprašanje daje navigacija na vrhu spletne strani. Da vašim obiskovalcem zagotovite enostaven in prijazen nakupni proces, pišejo na portalu sMind, je ključno, da skrbno izberete elemente navigacije, katere temeljne funkcije so:

  • Jasno sporočiti kupcu, kje se nahaja

Kupec želi v vsakem trenutku vedeti, v katerem delu strukture spletne strani se nahaja in kako lahko na najhitrejši način pride do želene informacije. To je eden ključnih izzivov predvsem za kompleksne spletne trgovine z velikim obsegom izdelkov.

[tweet]Na katera vprašanja mora nujno odgovoriti vsaka spletna trgovina?[/tweet]

  • Izpostaviti informacije o blagovni znamki

Obiskovalci spletne strani želijo vedeti, s kom stopajo v stik. Še posebej, če potencialni kupec prvič obišče vašo spletno trgovino, mu morate zagotoviti enostaven dostop do osnovnih informacij o vaši blagovni znamki. Če dosežete dober prvi vtis, povečate možnost, da obiskovalec konvertira v kupca.

Prijava na brezplačno izobraževanje

  • Omogočiti enostavno iskanje med izdelki

»Moja košarica« in »Search bar« oziroma iskalnik sta izredno pomembna za dobro uporabniško izkušnjo. Ste vedeli, da več kot 10 odstotkov obiskovalcev spletnih trgovin uporablja iskalnik kot glavni način za raziskovanja ponudbe? Iz tega razloga je ključno, da iskalnik izpostavite na vidnem mestu, še pišejo na portalu sMind!

Več kot polovica slovenskih spletnih kupcev je lani ocenila, da je kakovostna vsebinska predstavitev izdelka (opisi, slike, mnenja drugih KUPCEV …) ključna za njihov nakup.

  • Poudariti vaše ključne prednosti v nakupnem procesu

Ponujate brezplačno dostavo? Potem poskrbite, da je ta informacija izpostavljena v vseh ustreznih korakih nakupnega procesa! Objavite lahko tudi pridobljeno oznako zaupanja ali katero drugo informacijo, ki deluje kot motivator nakupa.

Prijava na brezplačno izobraževanje

Na kaj so pozorni uporabniki – kupci?

  • Slika. Izbrana slika naj omogoča, da potrošnik takoj opazi prednosti vašega izdelka v primerjavi z drugimi podobnimi artikli.
  • Naziv in cena. Prikazana morata biti jasno.
  • Vsebina. Ne glede na to, kaj prodajate, morate potrošnikom zagotoviti odgovore, ali izdelek ustreza njihovim potrebam in rešuje njihov »problem«.

Na kaj morate biti pozorni ponudniki – podjetniki?

  • Jasni in kratki pozivi k dejanju oziroma CTA (“Call to action” oziroma nagovor k dejanju; npr. “Kupite zdaj”, “Ne spreglejte”)
  • Ustvarjanje občutka varnosti.

Prijava na brezplačno izobraževanje

Za vas smo pripravili še naslednja brezplačna izobraževanja, ki vam bodo pomagala pri odločitvi ob vstopu v podjetništvo:

Vir: Shopper’s Mind – sMind

[wpsr_facebook]

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top