Učinkovit marketinški načrt vas bo pripravil na vse izzive, ki vas čakajo na poti do uspešnega poslovanja. Kot novi konkurenčni ponudnik produkta ali storitve, morate poznati svoje ciljne kupce in vašo konkurenco na trgu, da ste lahko uspešni na svojem področju. Nikoli ne sklepajte, da nimate konkurence. Vedno je na trgu kdo, ki si želi vaših strank.
Ciljni kupci
Na trgu je veliko potencialnih strank, vendar je za uspeh potrebno poznati karakteristike svojih najbolj verjetnih kupcev. Kdo so te osebe? Kje dobivajo informacije o trgu? Kaj jih pritegne? Te značilnosti morate opisati podrobno, saj morate vedeti, na kakšen način boste pritegnili njihovo pozornost.
Konkurenca
Na trgu se podjetja ves čas borijo za svoje ciljne kupce, tako da jih morate poznati, da veste s kom tekmujete. Vi želite prevzeti njihove stranke, zato morate poznati načine, kako jih oni pridobivajo. Kaj so njihove prednosti in kako bodo reagirali na vaše ponudbe? Ali bodo znižali ceno svojega produkta ali storitve? Ali bodo povečali svoje oglaševanje? Vsaka akcija zahteva reakcijo, tako da morate biti pripravljeni na vse možnosti.
Izjava o vaši blagovni znamki
Kljub vsem drugim dejavnikom na trgu, je vaša blagovna znamka tista, ki vas predstavlja in ostaja vaše najmočnejše orožje proti vsem ostalim konkurentom. Zapišite enostavno izjavo o tem, kako boste zadovoljili potrebe svojih strank in premagali konkurenco. Najbolj uspešni so tisti, ki so naravnani k ciljnih potrebam svojih strank.
Ti nasveti so dobra osnova za grajenje uspešnega podjetja, vendar so za uspeh pomembni še drugi vidiki marketinga, kot so socialna omrežja, E-mail marketing in mobilni marketing.
Socialna omrežja
Facebook, Twitter, Google+ in podobna socialna omrežja so postala bistveno orodje za oglaševanje podjetij in pridobivanje novih strank.
E-mail marketing
Promocijske kampanje, novičke in podobni e-maili bodo ravno tako učinkoviti, kakor uporaba socialnih omrežij, čeprav niso novost na tem področju.
Mobilni marketing
Priljubljenost pametnih telefonov in tablic je podjetjem dala še eno možnost, kako priti do novih strank.
Vas zanima, kako pripraviti učinkovit marketinški načrt in kako pridobiti ter zadržati kupca? Ali veste, kako uspešno tržiti na spletu? Za vas smo pripravili izobraževanja, kjer vam odgovorili na vsa vprašanja o različnih načinih marketinga.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb [wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]