Eden izmed prvih izzivov na začetku vaše podjetniške poti je pridobitev kupcev, ki se bodo vedno znova vračali k vam.
Seznam kontaktov
Odlična metoda za pridobitev zvestobe vašemu podjetju s strani kupcev, ki se jo lahko uporablja za večino ponudb in storitev, je ohranjanje seznama kontaktov. Z rednim objavljanjem popustov in akcij za vse na vašem seznamu kontaktov, se bodo ti počutili pomembne za vaše podjetje. Zadovoljni kupci pa kmalu postanejo redni kupci, ki vaše izdelke ali storitve tudi posredno oglašujejo.
Tekmovanje
Organizacija raznih tekmovanj z nagradami vašega podjetja, je odlična oglaševalska poteza. Če se vest o vašem tekmovanju hitro razširi, pa čeprav le zaradi odličnih nagrad, ste večino dela že naredili. O vas se bo govorilo. Obvezno pa je, da se držite svojih obljub glede podeljevanja nagrad.
Promocija
Določen izdelek ali storitev znižajte in ga ponudite kot posebno ponudbo. Izberite takšnega, katerega si lahko privoščite znižati, ne precenite svojih finančnih zmožnosti. Kupci morajo nekaj privarčevati, vi pa ne smete biti na veliki izgubi.
Dogodek
Organizirajte en večji dogodek, ki bo pritegnil potencialne kupce. Lahko gre za tiskovno konferenco, lansiranje novega izdelka, dobrodelni koncert, modno revijo, ali kaj podobnega. Naj bo tak dogodek, ki bo v povezavi s vašim podjetjem. Da ne bo vse skupaj predrago, lahko dogodek organizirate v sodelovanju s še kakšnim podjetjem, ki se želi promovirati.
Več o sestavinah marketinškega načrta lahko izveste na izobraževanju Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]