Usoda vsakega podjetja je odvisna od kupcev, zato je pomembno, da ostanejo naši in da se vračajo k nam. Da naši kupci postanejo redni kupci lahko računamo le, če bodo z našim izdelkom oziroma storitvami zadovoljni. Konkurenca na trgu je velika in podjetja se morajo boriti za svoje kupce.
Odlična metoda za pridobitev kupcev in ohranjanje stika z kupci je ponudba posebnih popustov in akcij. Določen izdelek ali storitev lahko znižamo in ga ponudimo kot posebno ponudbo in tako dosežemo, da se kupci počutijo pomembne za naše podjetje. Odlična oglaševalska poteza so tudi organizacija raznih tekmovanj z nagradami podjetja. Čeprav se bo o našem podjetju govorilo le zaradi nagrad, je uspeh že dosežen. Pomembno pa je, da so nagrade resnično podeljene.
Potencialne kupce lahko pritegne tudi dogodek kot je na primer tiskovna konferenca, dobrodelni koncert, modna revija, predstavitev novega izdelka ali kaj podobnega. Drugi način pritegnitve potencialnih kupcev je pošiljanje kratkih elektronskih sporočil z opisom storitev, ki jih ponujamo.
Odlična možnost oglaševanja vaših izdelkov in stik s potencialnimi kupci so družbena omrežja kot so Facebook, Twitter, LinkedIn ipd.
Vabljeni na naš brezplačen seminar Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt, kjer vas bomo seznanili z vsemi pomembnimi sestavinami marketinškega načrta, katere lahko uspešno uporabite v praksi.
Pripravila: Anja Grahek
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]