Dobro oblikovana spletna stran pomaga vašemu podjetju rasti in krepiti vašo blagovno znamko. Na vrednost spletne strani vpliva več dejavnikov, nekaj napotkov o temu, kako lahko povečate obisk na spletni strani, ste izvedeli že v prvem delu, nadaljevanje sledi spodaj.
6. Spletna stran prilagojena mobilnim napravam
Spletna stran na namiznem računalniku ima lahko vrhunski izgled, vendar je vse zastonj, če ni prilagojena prikazu na mobilnih napravah. Segment uporabnikov mobilnih naprav raste in ob njim neprilagojenemu prikazu spletne strani, lahko izgubite precejšen del obiskovalcev spletne strani.
7. Kontaktni podatki
Ste kdaj potrebovali pomoč v trgovini, pa ni bilo nobenega prodajalca, ki bi vam pomagal? Na spletu se vam to ne sme zgoditi. Če ima stranka vprašanje ali potrebuje pomoč, mora imeti na voljo lahko dostopne kontaktne podatke ali obrazec za postavljanje vprašanj. Zelo priporočljivo je imeti tudi “live chat”; pogovor v živo. Na takšen način lahko boljše sodelujete s strankami, zmanjšate stroške poslovanja in povečate prodajo.
8. Pogosto zastavljena vprašanja.
Stranke želijo hitre in uporabne informacije, ki jih lahko podate na primer na strani s pogosto zastavljenimi vprašanji. Priporočeno je imeti poudarjen arhiv pogosto zastavljenih vprašanj in odgovorov.
9. Zahteva za vpis e-maila
Prisiliti uporabnike, da se morajo pred obiskom spletne strani prijaviti na spletno stran z e-mailom, ima lahko obratni učinek od želenega. Prisila v registriranje na spletni strani postavlja umetno oviro med strankami in podjetjem. Glede na izkušnje uporabnikov se bralci bojijo razkriti osebne podatke, saj se bojijo, da bodo dobivali veliko nezaželene elektronske pošte. Cenite vsak obisk na vaši strani in ne silite obiskovalcev v neželeno početje.
10. Predvajanje video in zvočnih posnetkov
Obiskovalci vaše spletne strani ne marajo samodejnega predvajanja video in zvočnih posnetkov. Če že “morate” imeti video ali zvočni posnetek, ga omejite na pet sekund ali manj, v primeru da imate daljši oglas, pa imejte možnost premora ali zaustavitve oglasa.
11. Hitro odpiranje spletne strani
Spletni obiskovalci so zelo nestrpni in visokega obiska ne morete pričakovati ob počasnem nalaganju spletne strani. Obiskovalci cenijo svoj čas in ne bodo zgubljali časa na počasnih spletnih straneh. Preprost način, ki zmanjša obremenitev in zagotovi hitrejši čas odpiranja spletne strani, je stiskanje slik in velikih datotek.
Če želite preveriti, kako uspešna je vaša spletna stran in jo izboljšati ali pa spletne strani sploh še nimate, pokličite naše strokovnjake za izdelavo spletnih strani na 01 600 1530 ali jim pošljite povpraševanje na data@data.si.
Vabljeni na naš seminar Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani, kjer boste dobili več napotkov za izdelavo spletne strani. V kolikor pa bi si sami želeli izdelati spletno stran lepo vabljeni na našo 2-dnevno delavnico Spletna stran TO GO.
Vir: Entrepreneur
Pripravila: Anja Grahek
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]