Kako optimizirati spletno stran podjetja za družabna omrežja?

Če upravljate s spletno stranjo podjetja, ste nedvomno seznanjeni s SEO – optimizacija spletnih iskalnikov.  Zdaj lahko na seznam opravil dodamo tudi “družabno optimizacijo”.

Spletna stran, ki je optimizirana za družbene medije običajno privabi več prometa in ustvari več sodelovanja s strankami. Toda kaj sploh pomeni družabna optimizacija? Ali je to le vprašanje dodajanja družabnih gumbov na strani? Pravzaprav, to zajema vse od spodbujanja več delitev na vaših straneh, da tako pridobite več povratnih informacij od obiskovalcev.

Če želite, da je spletna stran vašega podjetja bolj družabna, sledite nasvetom.

Spodbujanje bolj družabnih izkušenj

Ostaja prepričanje, da ljudje povezave delijo ali pa ne. Ni tako. Lahko spodbudite izmenjavo in sodelovanje na vaši spletni strani, tako da izberete “čustveno inteligentne besede”. To pomeni, da ste izbrali besede, ki predstavljajo osebnost vaše blagovne znamke in se pojavljajo pogovorno.

Dober primer bi bila zamenjava besedne zveze “Poizkusite zdaj” s “Pripravljeni na vrtinec?”. To spodbuja akcijo in tudi preoblikuje klik v bolj osebno izkušnjo za uporabnika. Hkrati pa se s tem uporabniki počutijo bolj udobno in se prepustijo komentiranju ali delitvi na vaši strani.

Dvignite kakovost vsebin

Za ustvarjanje vsebin je značilno, da stranke najdejo zanimive in uporabne vsebine, kar je ključno za uspešno strategijo spletnega trženja.

Izboljšanje kakovosti vaše vsebine je eden od načinov, da postane vaša stran bolj družabna. Razmislite o tem. Ali ustvarjate članke, prispevke in videe, katere je vredno deliti? Poskrbite, da bodo vaši naslovi vabljivi. Vključite svoje gumbe delitev neposredno k vsebini.

Oblika in dolžina vsebine sta prav tako pomembna. Infografike, video posnetki in jedrnati članki so enostavno in hitro prebavljivi, kot tisti daljši. To je še posebej pomembno pri večjemu številu uporabnikov, ki mobilno dostopajo do vaših vsebin.

Spodbudite, ko je to mogoče

S spodbujanjem z grafičnimi funkcijami, kot so slike in priponke, igrate na prirojeno potrebno, da konkurirate in zmagate. Vprašajte se kaj je tisto na vaši strani, kar spodbuja izmenjavo. Mogoče je to nekaj izjemno enostavnega, kot so ocene in glasovanje.

Primer uspešnega spodbujanja je podjetje ModCloth, ki je oblikoval program “Postani kupec”. Spletna vintage oblačila kupce vabijo h glasovanju katero oblačilo naj podjetje plasira v trgovine. Stranke se tako spodbuja, da oblačilo delijo med prijatelje in tako pridobijo več glasov. Če oblačilo prejme dovolj glasov, ga bo podjetje plasiralo na trg.

Omenjeno program spodbuja nakupovalce, da pogosto obiščejo stran, povečujejo obiske na sami strani in potencialno povečajo prodajo. Kupci so nagrajeni s tem, da lahko kupijo obleko, ki se je ne prodaja nikjer drugje. To je zmagovalna kombinacija.

Aktivno iščite povratne informacije strank

Kdaj ste nazadnje stranke povprašali po njihovem mnenju? Ne podcenjujte moči povratnih informacij. Spodbujanje povratnih informacij pomaga spodbuditi uporabnike, da so družabni z vami in drug z drugimi.

Primer izvira iz preusmeritve in hrambe analitike podjetja KISSmetrics, ki je svoje prvo leto spraševalo stranke, katere meritve so potrebne in so potrebne za aplikacijo. S sklicevanjem na povratne informacije strank, je podjetje uspelo izpolniti pričakovanja kupcev skozi platformo. Ta pristop je pomagal povečati zadrževanje strank in verjetnost prihodnjih povratnih informacij.

Sledite vestno in prilagajajte

Morda menite, da lahko nekatere blagovne znamke zmagajo v svoji družbeni angažiranosti, v primerjavi z drugimi, vendar se to redko zgodi. Uspeh pogosto izhaja iz strateškega procesa testiranja in prilagajanja.

Povečajte sodelovanje na vaši spletni strani s testnimi dejavniki, kot so gumbi, ki delijo in spodbujajo interakcijo s strankami. Večina strani uporablja Google Analytics, vendar jih le malo uporablja ta orodja za sledenje prometa družabnih omrežij, s katerim bolje razumejo kako se uporabniki obnašajo na njihovi strani. Enostavne spremembe, kot je uporaba neposrednega pristopa, lahko pogosto povečajo družbeno dejavnost.

Podjetja, ki zavračajo testiranje in prilagajanje optimizacije družabnih strategij, bodo kmalu ugotovila, da se lahko angažiranje hitro sprevrže in se tako dajo konkurenci priložnost, da se povežejo z njihovimi bivšimi privrženci.

Pripravila: Špela Arh, Data d.o.o.

 

Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top