Kako napisati dobro ponudbo?

Kako napisati dobro ponudbo?Dobra ponudba je prepričljiva ponudba, kar pomeni da spodbudi stranke k nakupu.  Splošno znano je, da se ljudje za nakup odločajo na podlagi čustev, ne pa zaradi statistike in številk. Razum uporabijo navadno šele po nakupu.

S prepričljivim naslovom in zanimivim uvodom dobimo pozornost potencialne stranke. Pomembno je, da ugotovite v čem ste boljši od konkurence od konkurence in to, če je le mogoče, sporočiti kupcem že v naslovu vaše ponudbe. Od naslova je odvisno, ali bodo ljudje vaš tekst prebrali ali ne. Lahko ponujate najboljši in najugodnejši produkt, pa vam to ne bo kaj dosti koristilo, če nihče ne bo nadaljeval branja.

V nadaljevanju ponudbe moramo stranki predstaviti razloge za njihov problem in jim svoj izdelek oziroma storitev predstaviti kot rešitev, ki mora biti predstavljena jasno in enostavno. Kupec mora razumeti kakšne učinke lahko pričakuje.

Kljub vsemu do sedaj napisanemu vam kupci še vedno ne bodo popolnoma zaupali, zato dodajte komentarje zadovoljnih strank, po možnosti vključite tudi njihove slike in imena.

Zadnji del ponudbe, ki pritegne, je informacija o ceni vaših storitev. Ta informacija mora biti privlačna in pregledna. Najbolje je narediti tabelo iz katere je razvidno, koliko kaj stane. Na ta način stranka jasno vidi, koliko stane vsako posamezno delo in se bo lažje odločila za porabo denarja. Cena naj bo privlačna in naj se ji bo težko upreti. Ponudite lahko npr. kombinacijo nizke cene, dobrih odplačnih pogojev in darilo ob nakupu.

Lepo vabljeni tudi na naše izobraževanje Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt, ki je namenjeno vsem podjetnikom, ki želijo spoznati osnove marketinga in podjetnikom, ki še nimajo razvite marketinške funkcije v podjetju.

Pripravila: Anja Grahek

[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]


Leave a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top