Imate izdelek, za katerega menite, da ga veliko ljudi potrebuje? Potem ga ne bo težko prodati, kajne? Motite se. Brez dobrega oglaševanja ne boste prišli zelo daleč. Ključno vlogo pri prodaji igra dobra oglaševalska kampanja.
Kako se lotimo načrtovanja oglaševalske kampanje?
Dobra oglaševalska kampanja združuje eno idejo in temo ter tvori sporočilo za javnost, ki predstavi izdelek v najboljši luči. Rdeča nit teme je pomembna, saj določa osnovo za ostale načine oglaševanja. Zelo pomembna je ustvarjalnost, sploh pri izdelkih, ki imajo na trgu veliko konkurence. Jasno mora biti, zakaj je vaš izdelek boljši od drugih. Potencialni kupec si mora po ogledu oglasa izdelek želeti in biti prepričan, da ga potrebuje.
Kako pridobiti in zadržati kupca?
Najprej morate opredeliti svojo oglaševalsko strategijo. Načrtovanje oglaševanja je namreč osnova vsake oglaševalske kampanje. Opredeliti morate cilje oglaševanja.
Koga želite pritegniti k nakupu? Da bi oglas vplival na pravo skupino ljudi, morate vedeti, kdo ti sploh so. Nato določite oglaševalski proračun, saj lahko stroški hitro narastejo. Naslednji korak je zelo pomemben in morda tudi najtežji, in sicer oblikovanje oglasnega sporočila. Ta bo tisti, ki bo prinesel rezultate. Zadnji korak je izbira medijev za oglaševanje. Vedeti morate, katere medije spremljajo vaši potencialni kupci, da jih bodo videli vaš oglas. Po koncu oglaševalske kampanje še ocenite njeno učinkovitost. Če je bila uspešna, veste kakšno formulo uporabljati pri oglasih v prihodnje.
Za več uspeha pri oglaševanju se udeležite brezplačnih izobraževanj Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt in Kako uspešno tržimo na spletu.
Pri načrtovanju oglaševalske strategije vam lahko pomagajo tudi naši strokovnjaki. Pokličite nas na 01 600 15 30 ali nam pišite na data@data.si in nam zaupajte svoje želje.
Pripravila: Anja Grahek
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]