Pomembnosti SEO (kratica za search engine optimisation) danes ni mogoče zanikati. Še več, pozicioniranje v spletnih iskalnikih in algoritmi le-teh tvorijo zelo dinamičen proces, kateremu se je potrebno stalno prilagajati in biti nanj pozoren. Temu primerno se je pojavil cel kup strokovnjakov in “strokovnjakov” optimizacije spletnega mesta. V nadaljevanju vam ponujamo, kako zalotimo slednje.
Nerealne obljube
V kolikor se pojavljajo obljube v stilu “z nami ste vedno prvi” ali “izboljšajte pozicijo za XX mest”, lahko ponudnika gladko zavrnete. Vsak pravi specialist vam bo vedel povedati, da se algoritmi iskalnikov stalno spreminjajo in je tako nemogoče napovedati točen rezultat.
Nekateri celo primerjajo varovanje teh algoritmov z varovanjem najpomembnejših bank in političnih ustanov.
Skriti načrti, ki vedno delujejo
Hoteli ali ne, velika večina SEO strategij je javno dostopnih na spletu oziroma od nas oddaljena le nekaj klikov stran. Izvajalci so vam zato na vašo željo dolžni prosto poročati o njihovih aktivnostih in seveda rezultatih.
Neverjetno nizke cene SEO storitev
Se vam ne bi zdelo čudno, če bi zasledili, da frizer ponuja striženje po ceni 2 EUR ali avtopralnica kemijsko čiščenje avtomobila po 1 EUR? Vsaka storitev ima svojo ceno in tudi tisti najbolj željni preboja si česa takega ne morejo privoščiti, vsaj ne na račun kvalitetno opravljenih storitev.
“Strokovnjaki” vam ponudbe pošiljajo kar sami
Vaš nabiralnik z elektronsko pošto se lahko pridno polni s ponudbami, ki namigujejo na to, kaj bi bilo dobro popraviti na vaši spletni strani. Dejstvo je, da strokovnjaki (brez narekovajev) nimajo časa za brskanje in analizo na tisoče strani, brez da bi jih kdo to prosil in/ali jim plačal.
Želite optimizirano spletno stran? Pokličite nas na 01 600 1530 ali nas kontaktirajte po elektronski pošti na data@data.si!
Pripravil: Gašper Meden
[wpsr_facebook type=”send” showfaces=”0″ width=”150″]